امروز : دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - 2016 December 5
۲۲:۵۰
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 103199
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ساعت ۰۶:۰۰
تعداد بازدید: 65
به گزارش پایگاه خبری ، مهدوی پیروان موعود ; ، برای نیل به این هدف ارزنده، کتاب روش‌های اشاعه و ترویج نماز، با مروری بر نتایج مطالعات علمی‌در مورد ...

به گزارش پایگاه خبری ، مهدوی پیروان موعود ; ، برای نیل به این هدف ارزنده، کتاب روش‌های اشاعه و ترویج نماز، با مروری بر نتایج مطالعات علمی‌در مورد راه‌های تاثیر رسانه‌های جمعی در ارتقاء فرهنگ فردی و اجتماعی مخاطبان،کتاب «روش‌های اشاعه و ترویج نماز» نوشته اسماعیل سعدی پور از سوی انتشارات سروش به کتابفروشی‌ها رسید.

این کتاب در پنج فصل تاثیر وسایل ارتباط جمعی، به ویژه تلویزیون بر نماز، نظریه‌ها و راهکارهای ارتباطی برنامه‌های تلویزیونی، عوامل ساختاری تبلیغ نماز در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی، پژوهش‌های انجام شده در مورد نماز(با تاکید بر رسانه تلویزیون) و پیشنهاد‌ها و راه حل‌های عملی را مورد بررسی و واکاوی قرار می‌دهد.

چاپ دوم این کتاب در 95 صفحه با قیمت 4 هزار تومان توسط انتشارات سروش منتشر شده است.

علاقه‌مندان برای تهیه کتاب به فروشگاه شهید مطهری انتشارات سروش به نشانی خیابان استاد مطهری، نرسیده به خیابان شهید مفتح، جنب ساختمان سروش، تلفن 88310610-021 تماس بگیرند.

فروش اینترنتی کتاب نیز از طریق سایت انتشارات سروش به نشانی: http://soroushpublishingco.ir  امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/و

منبع : فارس

برچسب ها:
آخرین اخبار