امروز : پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - 2016 December 7
۰۱:۱۸
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 109007
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت ۱۵:۲۵
تعداد بازدید: 17
به گزارش حوزه دولت پایگاه خبری ، مهدوی پیروان موعود ; به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، ستاد پاسخگویی سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت ...

به گزارش حوزه دولت پایگاه خبری ، مهدوی پیروان موعود ; به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، ستاد پاسخگویی سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) استان خراسان رضوی در آستانه سفرکاروان تدبیر و امید به این استان، فعالیت خود را آغاز کرد.

این سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت، با توجه به تاکید رئیس‌جمهوری مبنی بر حفظ کرامت و شان مردم و ارتباط سالم و بدون دغدغه مردم با مسئولان دولتی، فعال شده است.

فعالیت این سامانه که از روز جمعه آغاز شده تا یک روز پس از سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان، به طور تمام وقت ادامه می یابد و درخواست های مردمی را ثبت و موارد مطرح شده را بلافاصله جهت بررسی و رسیدگی به سازمان‌ها و دستگاه‌های مربوطه ارسال می‌کند.

هدف اصلی از راه‌اندازی ستاد پاسخگویی سامد، ثبت و پیگیری الکترونیکی مطالبات، شکایات و پیشنهادات مردمی و نیز جایگزینی با روش‌های سنتی و پرهزینه گذشته از جمله نامه نویسی و مشقات رساندن آن به دست مدیران بود.

با استفاده از این شیوه شهروندان می‌توانند با شماره تلفن 111 تماس گرفته و براحتی مطالبات و درخواست‌های خود را ثبت و روند رسیدگی به مطالبات و درخواست‌های خود را در تمامی مراحل پیگیری کنند.
انتهای پیام/

منبع : فارس

برچسب ها:
آخرین اخبار