امروز : دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ - 2017 September 25
۲۱:۰۰
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 109585
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت ۰۶:۰۰
تعداد بازدید: 14
ناصر امیری مدیرکل ارتباط مردمی مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت پایگاه خبری ، مهدوی پیروان موعود ; با اشاره به استقرار

ناصر امیری مدیرکل ارتباط مردمی مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت پایگاه خبری ، مهدوی پیروان موعود ; با اشاره به استقرار سامانه پاسخگویی به ارتباطات مردمی در استان خراسان رضوی گفت: با پایان سفر ریاست محترم جمهور به استان مشهد، این ستاد همچنان در استان فعال می‌ماند تا به درخواست‌های مردم پاسخ دهد.

وی افزود: این ستاد به صورت دائمی در استان مستقر است و تنها در موقع سفر ریاست محترم جمهور به دلیل افزایش تماس‌ها، تعداد کاربران این ستاد و پاسخ‌دهنده‌ها افزایش می‌یابد.

مدیرکل ارتباط مردمی مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: خوشبختانه در این سفر تعداد نامه‌ها به شدت کاهش یافته است و اغلب درخواست‌های مردمی از طریق تماس تلفنی به ما انتقال می‌یابد.

امیری گفت: ما به دنبال این هستیم تا این درخواست‌ها از طریق تماس تلفنی و حتی در طرح‌های توسعه‌ای از طریق پیامک و ایمیل درخواست‌های مردم به ما انتقال پیدا خواهد کرد.

وی افزود: تأکید ما بر این است که روال کارها به صورت الکترونیکی شده و از مراجعات حضوری مردم کاسته شود.

انتهای پیام/

منبع : فارس

برچسب ها:
آخرین اخبار
پربازدید ها