امروز : شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 18
۰۸:۲۱
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 110136
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت ۱۸:۱۵
تعداد بازدید: 51
به گزارش پایگاه خبری ، مهدوی پیروان موعود ; ، بنیاد ملی بازی های رایانه ای دردومین نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال گواهینامه غرفه برتر را ...

به گزارش پایگاه خبری ، مهدوی پیروان موعود ; ، بنیاد ملی بازی های رایانه ای دردومین نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال گواهینامه غرفه برتر را در یافت کرد.

در این گواهینامه آمده است، با توجه به بررسی های صورت گرفته از سه منظر نظر سنجی از متخصصان ،بازدید کنندگان و غرفه داران در دومین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال"ITDMEX"غرفه آن شرکت محترم به عنوان غرفه برتر معرفی می‌شود.

ضمن تقدیر و تشکر از حضور ارزشمندتان آرزومندیم در سایر مراحل کسب و کار خود نیزموفق باشید.

بنیاد ملی بازی های رایانه ای در راستای وظیفه حمایتی خود از بازی‌های رایانه‌ای‌در دومین نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال با تعداد 14 شرکت بازی‌ساز رایانه‌ای شرکت داشت.

شرکت‌های بازی ساز شرکت کننده در دومین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال آخرین بازی و دستاورد خود را در این دوره از نمایشگاه عرضه کرده اند.

دومین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال هجدهم شهریور ماه سال جاری در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران به کار خود پایان داد.

* بازی «فریاد آزادی» ادای دینی به رییس‌علی دلواری است

بنابراین گزارش، بهزاد خرسند مدیرعامل شرکت پردازش افزار پژواک و مدیر پروژه بازی «فریاد آزادی» درباره داستان بازی که در جنوب اتفاق می‌افتد، گفت: داستان بازی زمانی رخ می‌دهد که انگلیسی‌ها ایران را اشغال کرده بودند و صحنه‌هایی از نبرد تنگستانی‌ها در مقابل ارتش انگلستان و هند روایت می‌شود. جنگ‌ها به صورت چریکی است و برای ادای احترام به رییس‌علی دلواری همیشه صحبت از او و دستوراتش هست. بازیکن در قالب دو شخصیت خالو حسین و خسرو بازی می‌کند؛ خالو دوست صمیمی رییس علی و خسرو یک شخصیت خیالی است. 

وی با بیان اینکه مانور بازی بیشتر روی بخش اکشن ماجراست و نه داستان، درباره مراحل تحقیقاتی بازی اظهار کرد: ابتدای پروژه، سال 89، سفری به جنوب داشتیم و از موزه رییس علی دلواری بازدید کردیم. با مسوولان و کسانی که در شهر دلوار اطلاعاتی در این زمینه داشتند، گفتگوهایی انجام شد. علاوه بر این، عکس برداری و فیلمبرداری گسترده‌ای هم داشتیم و سعی کردیم تا جایی که می‌شود محیط‌ها را شبیه دربیاوریم.

خرسند افزود: سعی شده است اتفاقات تاریخی در داستان گنجانده شود؛ از جمله بمباران نخلستان توسط انگلیسی‌ها، عملیات چریکی حمله به یکی از پادگانها، حمله به بوشهر و دفاع‌هایی که در دلوار صورت گرفته است.

مدیر پروژه «فریاد آزادی» درباره مشکلاتی که برای تولید این بازی داشتند، گفت: ما از سال 89 تا 93 درگیر مشکلات تولید بودیم. مشکلاتی که به علت عدم سرمایه مناسب، کار زیاد و کم تجربگی پیش می‌آمد، باعث شد خیلی اذیت شویم. بعد از ساخت بازی پنج ماه هم روی پرفرمنس آن کار کردیم تا بازی بتواند با کیفیتی خوب روی دستگاه‌های پایین‌تر هم اجرا شود. برای اغلب بازی‌ها باید یک کارت گرافیک بالا داشته باشم اما این بازی روی نوت‌بوک‌های چهار سال پیش هم به خوبی اجرا می‌شود.

وی افزود: نکته مثبت دیگر این بازی، یک دستی فریم است. در اغلب بازی‌ها، حتی بازی‌های خارجی ما در هر مرحله فریم‌های مختلفی داریم اما در این بازی سعی شد فریم‌ها یکدست باشند.
انتهای پیام/

منبع : فارس

برچسب ها:
آخرین اخبار
پربازدید ها