امروز : دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ - 2017 January 16
۲۰:۰۳
ادموند
کمک مالی
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 111948
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت ۰۶:۰۰
تعداد بازدید: 7
به گزارش پایگاه خبری ، مهدوی پیروان موعود ; ،احمد ناطقی مدیر بخش مواد تبلیغی بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، درباره ...

به گزارش پایگاه خبری ، مهدوی پیروان موعود ; ،احمد ناطقی مدیر بخش مواد تبلیغی بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، درباره تغییرات در این بخش گفت: ما امسال در حوزه مواد تبلیغی، بخش تیزر و آنونس را به مواد تبلیغی سال گذشته اضافه کردیم ودر بخش‌های دیگر روند معمول مسابقه را داریم.
او گفت: باید این واقعیت را پذیرفت که هنوز درجشنواره کودک مواد تبلیغی آنگونه که شایسته است مورد توجه قرار نگرفته و استقبال لازم هم صورت نگرفته است و کمتر به پوستر، تیزر ، آنونس، گرافیک محیطی توجه می‌شود و البته در این زمینه هم کم فعالیت می‌شود.
ناطقی درباره علت اضافه شدن تیزر و آنونس به بخش مواد تبلیغی گفت: این بخش مثل یک بخش اصلی  است که درجشنواره  کودک مغفول مانده و الزاما مربوط به فیلم‌های بلند سینمایی نیست، بلکه فیلم‌های ویدئویی هم می‌توانند تیزر داشته باشند و پوستر، عکس و دیگر مواد تبلیغی را ارائه دهند. 
این مدیر جشنواره بیست و هشتم تاکید کرد: جشنواره فیلم کودک و نوجوان مشخصا ارتباط مستقیم با فیلم کودک و نوجوان دارد و به همین دلیل باید در مواد تبلیغی که عکس (صحنه و پشت صحنه)، تیزر، پوستر ، طرح گرافیک محیطی به این مخاطب توجه شود. این نکته حایز اهمیت است وقتی ظرفی وجود نداشته باشد، مظروف پیدا نمی‌کند. یعنی وقتی در بحث فیلم دچار مشکل هستیم ، بنابراین در حواشی مربوط به آن هم دچار مشکل خواهیم بود.
وی ادامه داد: بیشترین تمرکز آقای مسعود شاهی به عنوان دبیر جشنواره بیست و هشتم بر مسائل زیربنایی است. تمرکز روی سناریو باعث می‌شود  فیلمنامه قوی باشد و  مبنایی باشد تا کار کودک بیشتر مورد توجه قرار گیرد.  وقتی  نویسنده  آثار کودک  تمایل بیشتری برای کار روی سناریو کودک  نشان بدهد، طبیعتا قدرت بیشتری برای تبلیغ و انتشار آن وجود خواهد داشت.
ناطقی درباره استقبال آثار از بخش تیزر و آنونس که امسال به مواد تبلیغی افزوده شده است، گفت:  طبیعتا انتظار نداریم  شاهد استقبال گسترده از این بخش باشیم اما بسیار مهم است زیرا اگر قرار باشد با کودکان ارتباط برقرار کنیم، باید با تیزر و آنونس این کار انجام شود. اقلام تبلیغی بسیار مهم است چنانچه در دنیا قبل از اینکه فیلم اکران شود، عروسک‌ها و شخصیت‌های آن معرفی می‌شوند. ما هم تلاش می‌کنیم تا در این بخش، بستری را مهیا کنیم که فیلم‌ها به درستی دیده شوند.
انتهای پیام/
 

منبع : فارس

برچسب ها:
آخرین اخبار