امروز : چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 July 26
۱۳:۵۷
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 113364
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت ۰۶:۰۰
تعداد بازدید: 11
به گزارش پایگاه خبری ، مهدوی پیروان موعود ; به نقل از معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، دستورالعمل‌ جدید نحوه‌ انتشار آگهی‌نامه‌‌ توسط ‌کانون‌های‌ آگهی‌

به گزارش پایگاه خبری ، مهدوی پیروان موعود ; به نقل از معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، دستورالعمل‌ جدید نحوه‌ انتشار آگهی‌نامه‌‌ توسط ‌کانون‌های‌ آگهی‌ و تبلیغاتی در هفتاد و چهارمین جلسه کمیته مرکزی سازمان‌های تبلیغاتی کشور تصویب شد.

این دستورالعمل با هدف اصلاح و ساماندهی تولید و انتشار آگهی‌نامه‌ها به ویژه آن‌ دسته از آگهی‌نامه‌هایی که در خصوص حرفه‌ها و صنوف تخصصی منتشر می‌شوند، پس از 3 ماه نظرخواهی از دست‌اندرکاران و کارشناسان ذی‌ربط که از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی صورت گرفت با اصلاح نهایی به تصویب رسید.

از جمله موارد مهم مطرح شده در این دستورالعمل، ضرورت کسب موافقت اصولی برای انتشار آگهی‌نامه از کمیته تبلیغات استان توسط کانون‌های آگهی و تبلیغاتی است.

همچنین نحوه انتشار آگهی‌نامه‌های مجلد و غیرمجلد عمومی و تخصصی، دوره انتشار آگهی‌نامه‌ها، چگونگی توزیع آن و‌ نحوه نام‌گذاری آگهی‌نامه‌ها از جمله مهم‌ترین مواردی هستند که در این مصوبه مطرح شده است.

گفتنی است، هفتاد و چهارمین جلسه کمیته مرکزی سازمان‌های تبلیغاتی کشور،‌ 10 شهریورماه سال جاری با حضور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی و سایر اعضای این کمیته برگزار شد.

شایان ذکر است، دستورالعمل انتشار آگهی‌نامه‌ها از زمان ابلاغ، جایگزین دستورالعمل‌های قبلی شده و لازم‌الاجراست.

برای مطالعه دقیق دستورالعمل اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

منبع : فارس

برچسب ها:
آخرین اخبار