امروز : شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ - 2017 September 23
۲۳:۴۷
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 118803
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ساعت ۱۲:۳۵
تعداد بازدید: 29
«مسعود آب‌پرور» کارگردان سریال زخم در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون پایگاه خبری ، مهدوی پیروان موعود ; ، درباره دو سریال پلیسی که هم زمان از

«مسعود آب‌پرور» کارگردان سریال زخم در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون پایگاه خبری ، مهدوی پیروان موعود ; ، درباره دو سریال پلیسی که هم زمان از شبکه‌های دو و سه پخش می‌شوند، گفت: هم سریال زخم و هم سریال رهایی هر دو با مشارکت ناجی هنر ساخته شدند و هر دو نیز در جذب مخاطب موفق بوده‌اند.

وی ادامه داد: البته سریال زخم بیشتر به بخش تدبیر و مشاوره در نیروی انتظامی می‌پردازد. تاکید ما بیشتر روی گفت‌وگو با موضوع معضلات و مشکلات اجتماعی است که از زاویه‌ دیگر مسائل موجود در نیروی پلیس را به تصویر کشیده و سعی در حل و فصل آن دارد اما رویکرد سریال رهایی به بخش سخت‌افزاری نیروی انتظامی است.

کارگردان سریال هوش سیاه در ادامه ضمن اشاره به جدید بودن این سریال بیان داشت:‌ قبل از اینکه من برای ساخت این پروژه دعوت شوم، فیلمنامه سریال سفارش داده و نوشته شده بود. در حقیقت ایده اصلی سریال زخم تدبیر نیروی انتظامی در بخش مشاورین مستقر در کلانتری‌ها بود. خدمت و سرویس جدیدی که توسط مشاورین حاضر در کلانتری‌ها به مردم ارائه می‌شود و آنها می‌توانند بخشی از مشکلاتشان را که مرتبط با این حوزه است را در مواجهه با مشاورین حاضر در کلانتری‌ها حل کنند. در نهایت باید ببینیم که تا چه میزان توانستیم در این حوزه که برای اولین بار به تصویر کشیده شده است موفق عمل کنیم.

کارگردان فیلم سفر جادویی در مورد تفاوت بین سریال‌های زخم و هوش سیاه ادامه داد: هوش سیاه زاییده فکر، خیال و طراحی ذهنی من بود و صفر تا صدش را خودم طراحی کردم و در ادامه با کمک دوستان جلو رفتیم. اما زخم همانطور که گفتم تدبیر نیروی انتظامی بود که از ما برای ساختش کمک گرفتند. در واقع می‌توان گفت که این سریال ماحصل تلاش‌های ما و نیروی انتظامی بود.

وی افزود: با در نظر گرفتن تمامی صحبت‌هایم می‌خواهم بگویم گرایش و سلیقه شخصی‌ام بیشتر به سمت کارهای قبیل هوش سیاه است. به نظرم در دوره‌ای که قرار داریم و با توجه به مسائلی که به لحاظ امنیت ملی در کشورمان با آنها روبرو هستیم چنین رویکردی مثل هوش سیاه آن هم در ارتباط با جوانان بهتر جواب خواهد داد.

وی درباره سریال زخم و حضور پلیس زن در این اثر گفت: در این سریال بحث مددکاران مشاور را داریم که این‌ها اتفاقا خانم هستند که در دانشکده پلیس دوره می‌بینند و در نهایت مدرک روانشناسی می‌گیرند.

وی ادامه داد: همانطور که گفتم سلیقه من ساخت سریال‌هایی نظیر هوش سیاه است اما کارگردانی زخم نیز برایم چالشی بود که از آن راضی هستم.

این کارگردان در مورد اپیزودیک بودن سریال خود نیز گفت: اپیزودیک بودن سریال هم در ابتدا در فیلم‌نامه وجود داشت و نقشه کلیه راه برای ما ترسیم شده بود.

آب‌پرور درباره انتخاب لیلا اوتادی برای نقش پلیس زن گفت: همانطور که می‌دانید برای انتخاب بازیگران نقش پلیس خیلی دستمان باز نیست حدود 12 نفر را در نظر گرفتیم که دارای سن و ویژگی خاص بودند اما در بررسی نهایی این کاندیداها خانم اوتادی انتخاب شدند.

وی درباره سریال بعدی‌اش، تصریح کرد: سریال جدیدم «کایدون» نام دارد که چیزی شبیه هوش سیاه اما بروزتر از آن است. «کایدون»‌سریالی است جاسوسی امنیتی که در حال حاضر مراحل نگارش فیلمنامه را طی می‌کند.

آب پرور درباره ساخت فصل‌های بعدی هوش سیاه گفت:‌ ساخت ادامه این سریال کمی دچار چالش است و باید ببینیم که به کجا خواهد رسید. من به شخصه دلم می‌خواهد که خودم با تهیه‌کننده دیگری ادامه این سریال را بسازم. از طرفی هم تهیه‌کننده این فصل از هوش سیاه نیز می‌خواهد خودش ادامه این اثر را بسازد. در نهایت باید صبر کنیم و ببینیم مدیران سازمان به چه نتیجه‌‌ای می‌رسند.

وی درباره سریال «کایدون»‌ادامه داد: کایدون سریال جاسوسی است که از هک کردن پهپاد اسرائیلی در آسمان ایران آغاز می‌شود و با یک پایان بسیار غافلگیرکننده تمام می‌شود.

آب پرور درباره بروز بودن پروژه جدید خود افزود: یکسال است که مرحله نگارش کایدون را بررسی می‌کنیم اما جالب است که بدانید چندی پیش مشابه این اتفاق در واقعیت افتاد. من به این اثر بسیار علاقمندم و دلم می‌خواهد که در نهایت سراغ بال و آسودگی خاطر آن را بسازم.

کارگردان فیلم قتل «آنلاین»‌ درباره زمان کلید خوردن سریال جدیدش گفت که الان 20 قسمت از سریال نوشته شده و به احتمال فراوان اوایل آبان ماه این سریال را کلید خواهیم زد. ضمن اینکه سرپرستی نویسندگان کایدون نیز به عهده خودم است.
انتهای پیام/

منبع : فارس

برچسب ها:
آخرین اخبار
پربازدید ها