امروز : شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - 2016 December 3
۰۴:۳۵
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 12174
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ساعت ۱۳:۰۷
تعداد بازدید: 98
گزارش جدید منتشر شده از سوی دو مرکز BPG Group و Deloitte Middle East نشان داد، شرکت‌های تجاری فعال در منطقه خاورمیانه در حوزه سرمایه‌گذاری روی ...

گزارش جدید منتشر شده از سوی دو مرکز BPG Group و Deloitte Middle East نشان داد، شرکت‌های تجاری فعال در منطقه خاورمیانه در حوزه سرمایه‌گذاری روی تبلیغات موبایلی بسیار عقب‌تر از دیگر مناطق جهان حرکت می‌کنند.

به گزارش فارس به نقل از آی‌تی‌پی، کمتر از 0.1 درصد از هزینه پرداخت شده در بازار جهانی تبلیغات موبایلی مربوط به منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا(MENA) می‌شود و این در حالی است که طی سال 2012 میلادی 6 درصد از کل گوشی‌های هوشمند جهان وارد این منطقه شده‌اند.

شرکت‌های فعال در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا در زمینه تبلیغات موبایلی عقب‌تر از شرکت‌های جهانی حرکت می‌کنند و به طور میانگین تنها 6 تا 7 درصد هزینه تبلیغات آن‌ها مربوط به تبلیغات دیجیتالی می‌شود.

علاوه بر این، تنها 2 تا 3 درصد هزینه تبلیغات دیجیتالی در شرکت‌های خاورمیانه به تبلیغات ویژه تلفن‌های همراه و رایانه‌های لوحی اختصاص می‌یابد.

این گزارش همچنین توضیح داده است، بیشتر شرکت‌های خاورمیانه که در زمینه تبلیغات موبایلی سرمایه‌گذاری می‌کنند در مراحل نخست فعالیت‌های خود در این زمینه به سر می‌برند. بر این اساس، 80 درصد شرکت های تجاری در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا که در زمینه تبلیغات دیجیتالی سرمایه‌گذاری کرده‌اند، در مراحل نخست از چرخه تجاری به سر می‌برند و به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

با این وجود، کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند که اگرچه میزان تبلیغات موبایلی در منطقه MENA هم‌اکنون در سطح پایینی به سر می‌برد اما در نیمه دوم سال جاری میلادی و در سال آینده شاهد رشد قابل ملاحظه آن خواهیم بود.
انتهای پیام/ح
برچسب ها:
آخرین اخبار