امروز : یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - 2016 December 10
۰۱:۵۲
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 123641
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ساعت ۰۶:۰۱
تعداد بازدید: 9
امیرعباس تقی‌پور در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی فارس اظهار داشت: نقش روابط عمومی‌ها در عصر رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی باید موثرتر باشد تا بتوانند ...

امیرعباس تقی‌پور در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی فارس اظهار داشت: نقش روابط عمومی‌ها در عصر رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی باید موثرتر باشد تا بتوانند نیازهای مخاطبان را به روز پاسخ دهند.

وی افزود: روابط عمومی، تبلیغات، جامعه اطلاعاتی، بازاریابی و رسانه 5 شاخه کاربردی حوزه مدیریت ارتباطات است که با ابتکار و خلاقیت می‌توان نهایت تاثیرگذاری مثبت را در مخاطب داشته باشیم.

تقی‌پور با بیان اینکه روابط عمومی بخشی از وظایف مدیران ارشد است، تصریح کرد: روابط عمومی یک امر تخصصی شده است و باید افراد کارآمد، کارشناس و متخصص در این بخش مورد استفاده قرار گیرند.

مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی انتقال درست نظرات و دغدغه‌های مخاطبان به مدیران ارشد سازمان را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: افکارسنجی علمی منجر به تصمیم گیری موثر توسط مدیران ارشد سازمان می‌شود.

وی حضور سازمان تأمین‌اجتماعی در فضای شبکه‌های اجتماعی را مهم دانست و گفت: به زودی اپلیکیشن تأمین‌اجتماعی حاوی نشانی شعب و مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی سراسر کشور به همراه شماره تلفن‌های مورد نیاز از طریق این نرم افزار عرضه می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع : فارس

برچسب ها:
آخرین اخبار