امروز : یکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ - 2017 January 22
۱۲:۳۰
ادموند
کمک مالی
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 124463
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ساعت ۰۶:۰۰
تعداد بازدید: 6
به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان فارس، سیدحسن هاشمی در حاشیه افتتاح مرکز ملی پاسخگویی به شکایات تعرفه گفت: نظارت‌ها از طریق این مرکز دائمی خواهد بود ...

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان فارس، سیدحسن هاشمی در حاشیه افتتاح مرکز ملی پاسخگویی به شکایات تعرفه گفت: نظارت‌ها از طریق این مرکز دائمی خواهد بود ممکن است در ابتدا نقص‌هایی وجود داشته باشد اما به تدریج آنها را محدود خواهیم کرد چرا که پزشکی علمی پویا است و با تعرفه‌های جدید قیمت‌ها تغییر می‌کنند.

وی ادامه داد: شماره تلفن 1690 و سامانه اینترنتی 1690 فقط برای ثبت شکایات مربوط به تعرفه‌ها است اما برای سال آینده مرکز تلفن و رسیدگی به تمام درخواست‌های مردم را در وزارت بهداشت به صورت 24 ساعته دایر خواهیم کرد تا به نارضایتی در حوزه‌‌های مختلف حتی از بخش خصوصی به خوبی رسیدگی شود.

وزیر بهداشت گفت:‌ هم اکنون رسیدگی به شکایت تعرفه از سه مسیر نظام‌پزشکی، ماده 11 و هیئت‌های رسیدگی به تخلفات در دانشگاههای علوم پزشکی خواهد بود.

وی تأکید کرد: بیمه‌های تکمیلی همراهی خوبی داشته‌اند که با گذشته قابل قیاس نیست البته مشکل عمده مربوط به استان تهران بوده که در این زمینه با بیمارستان‌های خصوصی قرارداده بسته شده چرا که 80 درصد مراجعان تحت پوشش بیمه تکمیلی هستند و این اتفاق نظر هم‌اکنون حاصل شده است.

هاشمی گفت: البته این یک واقعیت است که برای دریافت خدمت بیشتر باید حق بیمه بیشتری پرداخت شود.

هاشمی گفت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران بیمه‌های پایه و تکمیلی موظفند در طرح کمک کنند در غیر این صورت تخلف محسوب می‌شود.
انتهای پیام/

منبع : فارس

برچسب ها:
آخرین اخبار