امروز : یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - 2016 December 11
۱۲:۵۷
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 124469
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ساعت ۰۶:۰۰
تعداد بازدید: 6
به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان فارس، محمود طباطبایی در مراسم افتتاح مرکز ملی پاسخگویی به شکایت تعرفه‌ای (1690) گفت: بخش خصوصی همانگونه که در سال‌های ...

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان فارس، محمود طباطبایی در مراسم افتتاح مرکز ملی پاسخگویی به شکایت تعرفه‌ای (1690) گفت: بخش خصوصی همانگونه که در سال‌های گذشته حضور داشته در کنار وزارت بهداشت است و میثاق همکاری را امضا کرده است. این طرح نیز مانند هر طرح دیگری نقاط ضعفی دارد که در 3 ماهه اول به آن رسیدگی می‌شود.

وی ادامه داد: اکثر بیمارستان‌ها از طرح استقبال کرده‌اند، دغدغه‌ و تنش‌ها به حداقل رسیده و تجدیدنظر در برخی از موارد از جمله وعده‌‌هایی است که داده شده است ممکن است عده‌ای دچار معضلاتی شوند یا برخی رشته‌ها دچار مشکل شوند که قطعاً قابل حل خواهند بود.

طباطبایی افزود: از دغدغه‌های بخش خصوصی بحث تجهیزات و قیمت سرسام‌آور و عدم کنترل آن است که باعث می‌شود صورت حساب بیماران افزایش یابد و هزینه‌های زیادی به بیمار و بیمارستان تحمیل شود امیدواریم سامانه جدید به این معضل کمک کند.

مشاور وزیر بهداشت در بیمارستان‌های خصوصی با اشاره به مظلوم واقع شدن گروه داخلی گفت: از دلایل ایجاد تفرقه بین گروه‌‌های پزشکی عدم توجه به گروه داخلی بوده که در تجدیدنظرها باید مورد توجه قرار گیرد تا به تعادل نسبی درآمد در تمام گروه‌های پزشکی برسیم.

همچنین محمد جهانگیری، معاون نظارت سازمان نظام پزشکی گفت: تلفن و سایت (1690) به طور کامل راه‌اندازی شده و از امروز در خدمت جامعه پزشکی و مردم است.

وی افزود: این سامانه برای ثبت شکایات، نظرات، راهنمایی‌ها و تدابیر لازم در نظر گرفته شده که در آن اطلاع‌رسانی در مورد تعرفه، اخبار تعرفه در سایت برای مردم ثبت می‌شود و برای ثبت شکایات تعرفه آماده شده است.
انتهای پیام/

منبع : فارس

برچسب ها:
آخرین اخبار