امروز : سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - 2016 December 6
۲۰:۴۲
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 124991
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ساعت ۰۶:۰۰
تعداد بازدید: 9
به گزارش پایگاه خبری ، مهدوی پیروان موعود ; ؛ علیرضا دبیر در این بازدید با همراهی دشتگرد مدیرعامل موسسه فناوران بر عملکرد بعضی از دفاتر خدمات ...

به گزارش پایگاه خبری ، مهدوی پیروان موعود ; ؛ علیرضا دبیر در این بازدید با همراهی دشتگرد مدیرعامل موسسه فناوران بر عملکرد بعضی از دفاتر خدمات الکترونیک نظارت کرد و با اشاره به «سامانه تعرفه دفاتر خدمات الکترونیک» اظهار داشت: این سامانه نشان می دهد مراجعه مردم و در نتیجه توزیع پرونده ها بین دفاتر خدمات الکترونیک عادلانه نیست و ضروری است مدیریت شهری سیاست هایی را به منظور توزیع عادلانه کار بین دفاتر خدمات الکترونیک اتخاذ کند تا از ازدحام جمعیت در یک دفتر کاسته شده و کیفیت خدمات رسانی به مردم افزایش پیدا کند.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: هر چه نظارت دقیق تری بر دفاتر خدمات الکترونیک وجود داشته باشد؛ عملکرد آنها نیز بهتر شده و مردم رضایت بیشتری خواهند داشت. ما به عنوان نماینده مردم در شورای اسلامی شهر تهران وظیفه داریم از اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در دفاتر خدمات الکترونیک شهر تهران اطمینان حاصل کنیم.

وی افزود: در عین حال بخشی از رضایت مردم در گرو عملکرد نیروهای انسانی متخصص و باتجربه است و دفاتر باید تلاش کنند نیروهای انسانی با تجربه و متخصص شان را حفظ کنند.
انتهای پیام/

منبع : فارس

برچسب ها:
آخرین اخبار