امروز : جمعه ۲ تیر ۱۳۹۶ - 2017 June 23
۱۸:۴۸
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 125750
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ساعت ۰۶:۰۰
تعداد بازدید: 42
محمد خدادی در حاشیه بیستمین نمایشگاه مطبوعات و در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس با بیان اینکه نمایشگاه فرصت خوبی است تا رسانه‌ها در کنار هم فعالیت ...

محمد خدادی در حاشیه بیستمین نمایشگاه مطبوعات و در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس با بیان اینکه نمایشگاه فرصت خوبی است تا رسانه‌ها در کنار هم فعالیت کنند، اظهار داشت: نباید فاصله میان رسانه‌‌ها وجود داشته باشد.

مدیرعامل خبرگزاری ایرنا در ادامه افزود: برگزاری نمایشگاه مطبوعات امکان هم‌افزایی را در موضوع تبادل تجربیات و ارتقای مهارت‌ها و همچنین دانش هم‌افزایی رسانه میسر می‌کند.

وی با بیان اینکه فاصله میان غرفه‌های رسانه‌ها در نمایشگاه مطبوعات یک متر است ادامه داد: در میدان فعالیت نیز باید این فاصله‌ها رعایت شود.

وی با تاکید بر اینکه بستر رقابت باید رفاقت باشد ادامه داد: نیاز امروز رسانه‌ها کسب مهارت و بومی‌سازی دانش رسانه‌ای  است.

مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نگرش‌ها به رسانه از حالت ابزار به نیاز باید تبدیل شود یادآور شد: رسانه باید مدل تبیین را جایگزین مدل تعریف کند.

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه رسانه‌های کشور چه میزان به شعار بیستمین نمایشگاه مطبوعات مبنی بر رسانه، آزادی مسئولانه پایبند هستند بیان داشت: اگر آزادی مسئولانه نباشد بقا و دوامی نخواهد بود و اصولاً اسم آن آزادی نیست.

خدادی با بیان اینکه مفهوم آزادی بستر مسئولیت را فراهم می‌کند ادامه داد: در صورت این که در آزادی مسئولیت وجود نداشته باشد اسم آن را باید هرج و مرج گذاشت.

مدیر عامل ایرنا به سابقه 80 ساله این خبرگزاری اشاره کرد و بنا داشت: ایرنا درصدد است در جهت امانتداری بر خبر در تمام محورها مجهز به دانش و مهارت شود.

خدادی در ادامه با بیان اینکه یکی از وظایف اصلی ایرنا همگرای رسانه‌ای است ابراز داشت: این خبرگزاری تلاش دارد در مسیر تقویت و تحکیم خانواده رسانه قدم بردارد.

مدیرعامل ایرنا همچنین به فعالیت 22 دفتر خارج از کشور اشاره کرد و بیان داشت: یکی از وظایف اصلی ایرنا همگرایی رسانه‌ای است.
انتهای پیام/

منبع : فارس

برچسب ها:
آخرین اخبار
پربازدید ها