امروز : یکشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۶ - 2017 March 26
۱۳:۵۷
ادموند
کمک مالی
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 12591
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ساعت ۲۲:۲۶
تعداد بازدید: 120
به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات فارس بازاریابی در هر عصری باید مطابق با نیازها و فناوری‌های آن عصر باشد و در این میان بازاریابی دهان به دهان یکی از ...

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات فارس بازاریابی در هر عصری باید مطابق با نیازها و فناوری‌های آن عصر باشد و در این میان بازاریابی دهان به دهان یکی از موثرترین روش‌های بازاریابی شناخته شده است. 

این روش می‌تواند کسب و کار را با هزینه‌ای ناچیز در بین اقشار مختلف مردم و مشتریان بالقوه در کشور و همزمان در سطح جهانی مطرح کند، آهنگ رشد و توسعه آن را زیاد و باعث افزایش مشتریان بافعل و در نتیجه رشد سود و درآمد آن شود.

این کتاب ابتدا به معرفی و تقسیم‌بندی انواع مشتریان موجود و نحوه خرید آن‌ها از فروشگاه پرداخته است. سپس روش‌های بازاریابی و تبلیغ دهان به دهان توسط گونه‌های مختلف مشتریان معرفی شده تا مخاطب را در راه‌اندازی و توسعه روش‌های این نوع بازاریابی  یاری کند. 

مترجمان کتاب، این اثر را به زعم خود با فرهنگ و جامعه ایرانی بومی کرده‌اند و برخی مباحث کتاب اصلی که در کسب و کار ایرانی نمی‌توانست کاربرد داشته باشد حذف کرده‌اند. 

«استیو اولیری» و «کیم شیهان» نویسندگان این کتاب ابتدا به تعریف مشتری و انواع آن می‌پردازند تا از این طریق شناختی از مشتری به کاسبان ارائه دهند. تعریف بازاریابی دهان به دهان و شرح مزایای آن بخش دیگری از کتاب است. آنان سپس راه‌اندازی باشگاه آنلاین و حمایت از آن را پیشنهاد می‌کنند. حفظ پویایی باشگاه و رعایت ملاحظات اخلاقی دیگر توصیه‌های این نویسندگان است. ابزارهای بازاریابی برای فروشگاه نیز بخشی پایانی کتاب است که با عنوان ضمیمه در این اثر ارایه شده است.

انتشارات «کهکشان دانش» کتاب «بازاریابی دهان به دهان، ساده‌ترین و موثرترین روش بازاریابی» را با ترجمه محمد فاریابی، احمد اسدی افشرد و خلیل رضوی در شمارگان دو هزار نسخه، 206 صفحه با قیمت 9 هزار تومان منتشر کرده است.
انتهای پیام/و
برچسب ها:
آخرین اخبار
پربازدید ها