امروز : یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 August 20
۰۷:۵۹
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 129855
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ساعت ۰۶:۰۰
تعداد بازدید: 11
جمال کامیاب با بیان اینکه در حوزه تبلیغات در چارچوب مصوبات شورای شهر حرکت کرده ایم، گفت: تبلیغات محیطی یکی از پر چالش ترین وظایف زیباسازی است و اصرار ...

جمال کامیاب با بیان اینکه در حوزه تبلیغات در چارچوب مصوبات شورای شهر حرکت کرده ایم، گفت: تبلیغات محیطی یکی از پر چالش ترین وظایف زیباسازی است و اصرار برای انجام این کار از سوی زیباسازی به دلیل حساسیت هاست.

وی با تاکید بر اینکه به استناد قانون، تبلیغات محیطی به عهده سازمان زیباسازی است و ما ملزم به رعایت چیزی هستیم که در شورا مصوب شده است، ادامه داد: این وظیفه ای است که شورای شهر و نظام نامه زیباسازی که ابلاغ قالیباف است، به عهده سازمان گذاشته است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران ارتقاء کیفیت زندگی شهری و سیما و منظر شهری را وظیفه سازمان دانست و افزود: مناطق زیباسازی شهر تهران، اگر فکر میکنند این قانون اشتباه است باید با اصرار بر انجام قانون، آن را اصلاح کنند نه با دور زدن آن، بنابراین فکر میکنم باید مناطق در اجرای این قوانین به سازمان کمک کند.

به گفته کامیاب، سیاست سازمان زیباسازی شهر تهران به سمت کم کردن تابلوهای تبلیغاتی ولو تبلیغات فرهنگی پیش می رود بنابراین وقتی مناطق شخصا در موضوع تبلیغات وارد می شوند، شهر دچار آشفتگی می شود.

منبع : فارس

برچسب ها:
آخرین اخبار