امروز : سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - 2016 December 6
۱۷:۲۰
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 129979
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ساعت ۰۶:۰۰
تعداد بازدید: 11
به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون پایگاه خبری ، مهدوی پیروان موعود ; ، «چارسوق» عنوان برنامه ای است با موضوع اقتصاد ملی از شبکه افق که سعی دارد مخاطب ...

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون پایگاه خبری ، مهدوی پیروان موعود ; ، «چارسوق» عنوان برنامه ای است با موضوع اقتصاد ملی از شبکه افق که سعی دارد مخاطب را با ابعاد مختلف اقتصاد مقاومتی و لزوم دغدغه داشتن برای آن از سوی همه ایرانیان آشنا کند.
این برنامه گفتگو محور در جهت بررسی موضوعات مختلف در حوزه اقتصاد، این هفته به سراغ مبحث «عقلانیت در مصرف» رفته است؛ عقلانیت در انتخاب اجناس و کالاهایی که واقعا انسان به آنها نیاز دارد، گامی عملی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و کمک به تولیدکنندگان کالاهای اساسی است.
در این قسمت کارشناس برنامه، دکتر محسن بهرامی رئیس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی، به بررسی موضوع عقلانیت در مصرف و نوع مصرف گرایی در غرب در قیاس با مدل مصرف در ایران می پردازد.
مدل ایرانی مصرف در حال حاضر دچار تحولاتی بعضا منفی شده و خرید کالاهای لوکس در حالی که تنها دلیل آن چشم و هم چشمی های خانوادگی است، اقتصاد خانوار را با مشکلاتی مواجه کرده است به طوری که اهمیتی که بسیاری از خانواده ها به خرید وسایل لوکس و غیر ضروری می دهند، کمتر از توجهی است که به تغذیه سالم خود و فرزندانشان دارند.
میلاد حاجی پروانه تهیه کننده و کارگردان این مجموعه برای شبکه افق سیماست.
چارسوق در هفته جاری ساعت 19 روز سه شنبه 11 آذرماه و تکرار آن روز بعد ساعت 17 به نمایش در می آید.
انتهای پیام/

منبع : فارس

برچسب ها:
آخرین اخبار