امروز : جمعه ۳۰ تیر ۱۳۹۶ - 2017 July 21
۱۵:۴۵
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 130170
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ساعت ۰۶:۰۰
تعداد بازدید: 9
به گزارش خبرنگار گروه سیاست خارجی پایگاه خبری ، مهدوی پیروان موعود ; ، طاهره ابراهیمی‌فر عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد امروز - سه‌شنبه- در همایش دیپلماسی

به گزارش خبرنگار گروه سیاست خارجی پایگاه خبری ، مهدوی پیروان موعود ; ، طاهره ابراهیمی‌فر عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد امروز - سه‌شنبه- در همایش دیپلماسی هسته‌ای در دانشگاه علامه طباطبایی در خصوص مذاکرات ایران و ۱+۵ با بیان اینکه اتحادیه اروپا، روسیه و آمریکا هر کدام برداشت و منافعی خاص برای خود در مذاکرات در نظر گرفته‌اند، گفت: این امر می‌تواند به کاهش و تعویق افتادن نتایج مذاکرات منجر شود.

به گفته عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی، تبلیغات روانی منفی و ناعادلانه به همراه شایعه‌افکنی و تهمت و افترا به تیم مذاکره کننده ایرانی می‌تواند تأثیرگذار باشد.

این استاد دانشگاه گفت: یکی از شیوه‌های قدیمی که توسط مذاکره‌کنندگان اتخاذ می‌شود تا نیروی فزاینده گفتمان‌شان حفظ شود این است که فرصت زمانی برای حصول به نتایج اعلام شود، ضمن اینکه اگر این تاریخ و فرصت از دست برود، ممکن است این خطر وجود داشته باشد که فرصت توافق نیز دورتر حاصل شود.

وی با تأکید براینکه نباید بغض‌ها و ناراحتی‌های سیاسی را بر سر مذاکرات هسته‌ای خالی کرد، گفت: باید اعضای زیادی را برای مذاکرات هسته‌ای تربیت کرد تا اگر مشکلی برای کسی رخ داد مذاکرات دچار مشکل نشود.

ابراهیمی‌فر در پایان با بیان اینکه گفته می‌شود که تبلیغات، دشمن مذاکرات است، خاطرنشان کرد: اگر تبلیغات حساب شده باشد می‌تواند کمک حال مذاکرات و تیم ایرانی باشد.

انتهای پیام/

منبع : فارس

برچسب ها:
آخرین اخبار