امروز : شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - 2016 December 3
۰۶:۲۹
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 13148
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ساعت ۱۲:۵۵
تعداد بازدید: 123
یاسر استادحسین در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس اظهار داشت: بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در 1700 نشریه عضو تعاونی مطبوعات کل کشور و ...

یاسر استادحسین در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس اظهار داشت: بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در 1700 نشریه عضو تعاونی مطبوعات کل کشور و دیگر رسانه‌ها در جهت تحقق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر خلق حماسه سیاسی" به عنوان راهبرد  ستاد انتخابات تعاونی مطبوعات و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در چارچوب منافع نظام، عدم حمایت محسوس  و غیر محسوس کار گروه مذکور از کاندیدای خاص و احترام به دیدگاه، نظر و رویه قانونی مطبوعات عضو تعاونی در خصوص حمایت از کاندیداهای مورد تائید نظام از سوی ستاد انتخابات تعاونی مطبوعات کشور به عنوان رویکرد مطرح شد.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات تعاونی مطبوعات کشور با اعلام رضایت از عملکرد ستاد مذکور گفت: با وجود برخی کاستی‌ها، این ستاد کارنامه موفقی تاکنون بر جای گذاشته است.

وی ادامه داد:کارگروه اجرائی با کمیته‌های اطلاع رسانی با هدف ساماندهی حضور خبرنگاران رسانه‌ها در نشست‌های خبری و تبلیغی کاندیداها، کمیته محتوائی با هدف هماهنگی با رسانه‌ها به منظور درج دیدگاه‌ها و نقطه نظرات کاندیداها، اخذ مصاحبه از کاندیداها و تهیه و انتشار ویژه نامه جهت کاندیداها و کمیته چاپ و نشر جهت هماهنگی با مراکز چاپ و نشر جهت ارائه تسهیلات به کاندیداها جهت انتشار ویژه نامه، پوستر و بروشورهای تبلیغی و  کمیته برگزاری نشست‌های خبری و پرسش و پاسخ کاندیداها در سالن کنفرانس تعاونی تشکیل شد.

استادحسین بیان داشت: کارگروهی نیز با عنوان کارگروه هماهنگی تشکیل شد که با  کمیته‌های مستقل رسانه‌های حامی کاندیداها و کمیته هماهنگی با ائتلاف‌ها، طیف‌ها، جناح‌ها و شخصیت‌ها و کمیته‌های استان‌ها و شهرستان تشکیل گردید.

این مقام مسئول ادامه داد: شعار ما همواره ارائه امکانات برابر به کلیه نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شورای شهر تهران بوده تا به دور از جانبداری از طیف و گروه خاصی، همه نامزدها برای معرفی سوابق خود و برنامه‌های آتی و دیدگاهشان فرصت بهره‌مندی از پتانسیل مطبوعاتی را داشته باشند.

این مقام مسئول در خصوص پتانسیل‌های تبلیغاتی تعاونی برای نامزدها گفت: اعضاء تعاونی که متشکل از صاحبان امتیاز و مدیران مسئول مطبوعاتی هستند بالاترین و بهترین پتانسیل تعاونی مطبوعات به منظور تبلیغات نامزدها در مطبوعاتشان هستند از این رو تعاونی مطبوعات مقدمات را فراهم آورد تا نامزدها با تخفیف ویژه از فرصت تبلیغ در جراید و روزنامه‌های عضو بهره‌مند شوند.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات تعاونی مطبوعات در خصوص استقبال نامزدها از این امکانات گفت: در طول برگزاری برخی نشست‌های خبری و مصاحبه‌های نامزدهای شورای شهر تهران برخی از آنها رسماً عنوان کردند که بودجه اندکی داشته‌اند و امکانات تعاونی باعث شد تا بتوانند سوابق خود و برنامه‌هایشان را به شهروندان معرفی کنند.

استادحسین ادامه داد: خدمت در این عرصه برای اعضاء ستاد توفیقی الهی بوده است تا بتوانیم در خدمت اقشار مختلف باشیم.

وی درباره دیگر امکانات قابل ارائه به نامزدها گفت: سالن همایش تعاونی مطبوعات نیز که این روزها ترافیکی کم نظیر را به خود دیده بود میزبان طیف‌های مختلف بود و تریبون آن به رایگان در اختیار نامزدها قرار گرفت.

وی همچنین در خصوص تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری و حضور نمایندگان آنها در نشست‌های خبری تعاونی مطبوعات گفت: برخی مباحثی که از سوی نمایندگان نامزدها در جلسات و نشست‌های خبری تعاونی مطبوعات مطرح گردید بعضاً در سرتیتر اخبار رسانه‌ها قرار گرفت و به سوژه‌های داغ در سطح محافل مبدل شد. برخی نمایندگان از همین تریبون بهره گرفتند و دیدگاه‌هایی در جهت تکمیل مباحث خود که در نشست‌های دیگر به آنها اشاره داشتند پرداختند. البته انتقادهایی نیز نسبت به این تریبون آزاد به ما شد ولی رویکرد ما همان رویکرد برابری رسانه ای بود.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات تعاونی مطبوعات کشور در پایان افزود: حضور تعاونی مطبوعات تجربه بسیار گرانبهایی بود و امیدواریم با رفع کاستی‌ها و برنامه‌ریزی بهتر در انتخابات مجلس شورای اسلامی و حتی انتخابات اصناف بتوانیم ضمن کاستن از هزینه‌های نامزدها، معرفی بهتری از آنها داشته باشیم.
انتهای پیام/
 
برچسب ها:
آخرین اخبار