امروز : دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 February 26
۰۲:۱۸
نمایشگاه رسانه دیجیتال
ادموند
کمک مالی
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 132839
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ساعت ۰۶:۰۰
تعداد بازدید: 58
به گزارش فارس؛ علی زند با اعلام این خبر گفت: از فروردین ماه سال 1392 تلاش برای احداث یک مسیر زیرگذر حد فاصل میدان بهداری تا خیابان نوری آغاز شده است ...

به گزارش فارس؛ علی زند با اعلام این خبر گفت: از فروردین ماه سال 1392 تلاش برای احداث یک مسیر زیرگذر حد فاصل میدان بهداری تا خیابان نوری آغاز شده است تا با برقراری ارتباط محلات موجود در پهنه های شمالی و جنوبی خطوط راه آهن در تراز منهای یک، شرایط تخریب پل قدیمی جوادیه فراهم شود.

وی با اشاره به پیشرفت 60 درصدی احداث زیرگذر پل جوادیه اظهار کرد: با توجه به اینکه اجرای قسمت های B و C زیرگذر پل جوادیه منوط به جابجایی خطهای موجود است، می بایست مقطع ضلع شرقی پل جوادیه تخریب و کوله ضلع شمالی مقطع ریلی جمع آوری شود.

معاون فنی وعمرانی منطقه 16 در ادامه ضمن تاکید بر اجرای این عملیات تا یک ماه آینده گفت: جهت تخریب پل قدیمی جوادیه،محدوده پل قدیمی از 25 آذر مسدود بوده و شهروندان می بایست از مسیر جایگزین میدان بهداری–خیابان شیخ محمدی–دور برگردان پل نواب به سمت پل کابلی جوادیه رفت وآمد نمایند.

زند در پایان گفت: با توجه به اینکه در سال گذشته بخشی از عرشه پل قدیمی جوادیه در باند جنوب به شمال آن مورد تخریب قرار گرفته است، تخریب کامل سازه، نیازمند تمهیدات مختلفی از قبیل توقف موقت فعالیت خطوط ریلی زیر پل و احداث سازه نگهبان است. در واقع از آنجا که تخریب پل باید به شکل دهانه به دهانه انجام شود، برش هر دهانه با توجه به ملاحظات ایمنی، نیازمند پایدارسازی پل با سازه نگهبان است.

انتهای پیام/

منبع : فارس

برچسب ها:
آخرین اخبار