امروز : پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - 2016 December 8
۱۷:۵۰
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 14052
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ - ساعت ۰۸:۳۹
تعداد بازدید: 90
به گزارش خبرگزاری پیروان موعود به نقل از خبرگزاری فارس، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه احداث بزرگراه طبقاتی صدر تنها یک اقدام مهندسی ...

به گزارش خبرگزاری پیروان موعود به نقل از خبرگزاری فارس، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه احداث بزرگراه طبقاتی صدر تنها یک اقدام مهندسی نیست، افزود: عملیات احداث بزرگراه طبقاتی صدر یک ریل‌گذاری جدید برای فعالیت های آتی جامعه مهندسی کشور بوده و مسیری است که مهندسان و متخصصان توانمند داخلی را به اجرای پروژه های بزرگتر رهنمون می‌کند.

مازیار حسینی در مراسم تولید آخرین قطعه پیش ساخته بتنی پل های بزرگراه طبقاتی صدر، اظهار کرد: پروژه احداث بزرگراه طبقاتی صدر در قالب یک پروژه طرح و ساخت آغاز شد و تدقیق بسیاری از امور مربوط به طراحی، برداشت های میدانی و معارضات این پروژه در زمان اجرا یکی از دشواری های عملیات اجرایی به شمارمی آمد.

وی همچنین افزود: بومی کردن مراحل طراحی و اجرای پروژه بزرگراه طبقاتی صدر بدون شک یکی از مهمترین افتخارات جامعه مهندسی کشور است.

حسینی با اشاره به کیفیت فراتر از استاندارد عملیات طراحی و تولید قطعات بتنی پروژه بزرگراه طبقاتی صدر، استفاده گسترده از بتن خود متراکم را به عنوان یکی از ویژگی های متمایز طرح برشمرد و گفت: در حالی که تا پیش از اجرای این پروژه عنوان بتن خودمتراکم تنها در پروژه های دانشگاهی و در حجمی محدود به چشم می خورد، در پروژه بزرگراه طبقاتی صدر اقدامات وسیعی روی دانه‌بندی، طرح اختلاط و زمان گیرش بتن انجام شد و کاربرد بتن خودمتراکم توانست دغدغه موجود در مورد دوام و کیفیت بالای بتن در اجرای این طرح عظیم عمرانی را برطرف کند.

بر اساس این گزارش، تولید قطعات بتنی پیش ساخته در پروژه بزرگراه طبقاتی صدر از ابتدای آذرماه سال 1391 آغاز شد. کل قطعات مورد نیاز برای احداث پل اصلی، عرشه پل های رمپی و سرستون های این پروژه در مجموع شامل 5770 قطعه بتنی است که با فعالیت شبانه روزی 1300 نفر در دو شیفت کاری در کمتر 7 ماه تولید شد تا روند عملیات نصب قطعات بدون هیچ معطلی پیش برود.
انتهای پیام/
برچسب ها:
آخرین اخبار