امروز : چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - 2017 October 18
۱۱:۱۸
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 14457
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ - ساعت ۱۶:۰۳
تعداد بازدید: 133
محمد علی فرقانی در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری پیروان موعود به نقل از خبرگزاری فارس درمورد حجم پیامک‌های تبلیغاتی مربوط به انتخابات ...

محمد علی فرقانی در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری پیروان موعود به نقل از خبرگزاری فارس درمورد حجم پیامک‌های تبلیغاتی مربوط به انتخابات اظهار داشت: در مدت انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای شهرها، حجم پیامک‌های ارسالی در کشور افزایش یافت.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در ایام انتخابات 20درصد به حجم پیامک‌های تبلیغی افزوده شود؛ به این معنی که 0.2 از مجموع پیامک‌ها در کشور که به صورت انبوه یا فردی ارسال شده، با موضوع انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای شهرها بوده است.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی افزود: این آمار توسط مراجع ارسال کننده پیامک‌ها احصاء شده است.
انتهای پیام/ب
برچسب ها:
آخرین اخبار