امروز : سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 February 28
۲۰:۴۴
نمایشگاه رسانه دیجیتال
ادموند
کمک مالی
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 145985
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ساعت ۱۴:۱۵
تعداد بازدید: 132
محمدحسن سرابیان در خصوص مراحل رسیدگی به شکایت‌های ارسالی به سامانه پیامکی 30009651 گفت: این سامانه فعال است و به تمامی پیام‌های ارسالی در ...

محمدحسن سرابیان در خصوص مراحل رسیدگی به شکایت‌های ارسالی به سامانه پیامکی 30009651 گفت: این سامانه فعال است و به تمامی پیام‌های ارسالی در اسرع وقت رسیدگی می‌شود.

وی افزود: شکایت‌ها از سراسر کشور به این سامانه پیامک ارسال و کارشناسان اداره کل نظارت و هماهنگی گشت‌های مشترک سازمان تعزیرات آن را به مدیرکل استان مربوطه ارسال می‌کنند، به محض ارسال نامه به استان این امر از طریق پیامک به فرد شاکی اطلاع داده می‌شود.

سرابیان اظهار داشت: اداره کل استانی پس از رسیدگی به شکایت نتیجه را به اداره کل نظارت و هماهنگی گشت‌های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی ارسال می‌کند و پس از آن نتیجه رسیدگی به شکایت از طریق سامانه پیامکی به اطلاع فرد شاکی می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد:البته برخی از شکایت‌های واصله همچون برخورد با سد معبر در حوزه کاری سازمان تعزیرات حکومتی نیست که باید به شهرداری گزارش شود.

انتهای پیام/

منبع : فارس

برچسب ها:
آخرین اخبار