امروز : چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - 2016 December 7
۲۱:۰۴
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 146665
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ساعت ۰۶:۰۰
تعداد بازدید: 14
به گزارش پایگاه خبری ، مهدوی پیروان موعود ; به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، امیرعباس تقی‌پور گسترش خدمات غیرحضوری را از ...

به گزارش پایگاه خبری ، مهدوی پیروان موعود ; به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، امیرعباس تقی‌پور گسترش خدمات غیرحضوری را از اولویت& zwnj;های سازمان تأمین اجتماعی برشمرد و اظهار داشت: در این راستا گسترش روز افزون خدمات غیر حضوری مورد توجه قرار گرفته و امور مربوط به اطلاع رسانی سازمان از طریق فضای مجازی در حال گسترش است.

وی اختصاص بخش‌های ویژه به ادارات کل و مدیریت درمان تأمین اجتماعی تمامی استان‌ها در پایگاه اطلاع رسانی سازمان تأمین اجتماعی را از اقدامات صورت گرفته در رابطه با گسترش فرهنگ پاسخ‌گویی در سازمان و برقراری ارتباط موثر و مستمر با مخاطبان دانست.

تقی‌پور نسخه الکترونیکی نشریه داخلی سازمان تأمین اجتماعی را نیز از دیگر اقدامات انجام شده برای ارتقاء ارتباط درون سازمانی با 65 هزار نفر همکار سازمان در سراسر کشور برشمرد و گفت: با رونمایی نسخه الکترونیکی نشریه تأمین به نشانیweekly.tamin.ir کارکنان تأمین اجتماعی در سراسر کشور با سرعت و سهولت بیشتری از اخبار و اطلاعات مرتبط با سازمان مطلع می‌شوند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی اپلیکیشن تلفن همراه سازمان تأمین اجتماعی را نیز خدمتی نوین به بیمه‌شدگان این سازمان دانست و گفت: در این اپلیکیشن مشخصات 1300 مرکز بیمه‌ای و درمانی تأمین اجتماعی در دسترس قرار گرفته است و امکان جستجوی این مراکز نیز فراهم شده است. نمایش نزدیک‌ترین مرکز بیمه ای و درمانی تأمین اجتماعی و همچنین دسترسی به قوانین و مقررات تأمین اجتماعی از دیگر امکانات اپلیکیشن تلفن همراه تأمین اجتماعی است.

علاقمندان می‌توانند این اپلیکیشن را از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان تأمین اجتماعی به نشانی www.tamin.ir دریافت کنند.

انتهای پیام/

منبع : فارس

برچسب ها:
آخرین اخبار