امروز : شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - 2016 December 10
۱۶:۲۷
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 147597
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ساعت ۰۶:۰۰
تعداد بازدید: 42
به گزارش گروه جامعه پایگاه خبری ، مهدوی پیروان موعود ; به نقل از روابط عمومی معاونت مطبوعاتی ارشاد، پس از بررسی و بازنگری ضوابط مربوط به تبلیغات، ...

به گزارش گروه جامعه پایگاه خبری ، مهدوی پیروان موعود ; به نقل از روابط عمومی معاونت مطبوعاتی ارشاد، پس از بررسی و بازنگری ضوابط مربوط به تبلیغات، مجوز حضور چهره& zwnj;های هنری – ورزشی در تبلیغات تجاری محصولات و تولیدات داخلی صادر شد و با بررسی کارشناسان و صاحبنظران امر تبلیغات برای نظارت بیشتر و ارائه راه‌کارهای مناسب، این دستورالعمل تهیه و به تصویب کمیته مرکزی سازمان‌های تبلیغاتی رسید.



‌ دستورالعمل یاد شده به استناد بند «ب» از ماده 12 آیین‌نامه تأسیس و نظارت بر نحوه کار و فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی –مصوب شورای انقلاب در سال 1358– در خصوص چگونگی استفاده از شخصیت‌های فرهنگی کشور در آگهی‌ها، تنظیم و تدوین و در جلسه 75 کمیته مرکزی سازمان‌های تبلیغاتی کشور در تاریخ سوم دی ماه 1393 به تصویب رسیده است.

استفاده از حضور چهره‌های هنری- ورزشی در تبلیغ محصولات و تولیدات داخلی، در راستای تأکید بر تحقق شعار سال 1393 با عنوان « اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی»، روح حاکم بر سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، توجه، باور و حمایت از صنایع و تولیدات داخلی صورت گرفته است.



علاقمندان می‌توانند، برای مطالعه مفاد این دستورالعمل اینجا کلیک کنند.

انتهای پیام/

 

منبع : فارس

برچسب ها:
آخرین اخبار