امروز : دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - 2016 December 5
۱۶:۱۳
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 148880
تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت ۱۷:۱۰
تعداد بازدید: 166
به گزارش فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، واعظی از آمادگی وزارت ارتباطات در ارائه خدمات نوروزی به ...

به گزارش فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، واعظی از آمادگی وزارت ارتباطات در ارائه خدمات نوروزی به هموطنان خبر داد وگفت: به منظورخدمت رسانی بهتر تعرفه مکالمات بین الملل 25 درصد کاهش یافت.

وزیر ارتباطات بر تلاش وزارت ارتباطات در برقراری ارتباطات امن و با کمترین اختلال تاکید کرد و گفت: لازم است اپراتورها، کیفیت سرویس‌دهی در ایام نوروز را بالا برند.

وی با تاکید بر امکان برقراری مکالمات بین الملل با کیفیت بالا و امنیت بیشتر افزود: در آستانه سال نو در راستای خدمت رسانی به هموطنان، تعرفه مکالمات بین الملل از طریق دو صفر، در مسیرهای پرترافیک از ابتدای فروردین به 25 درصد کاهش یافت.

وزیر ارتباطات ادامه داد: تمامی تلاش این است که با همکاری رگولاتوری، شرکت ارتباطات زیرساخت و شرکتهای ارائه دهنده خدمات، اختلالات و مشکلات مقطعی را به پایین ترین حد ممکن برسانیم.

وی نظارت و خدمت رسانی اپراتورهای ارتباطی و فناوری اطلاعات در ایام نوروز را ضروری برشمرد و ادامه داد: با تشکیل کارگروه نظارت بر خدمات اپراتورها، وزارت ارتباطات آمادگی دارد نسبت به رفع مشکلات ارتباطی و فناوری اطلاعات تمامی مشترکان در ایام نوروز، اقدام کند.

دکترواعظی تصریح کرد: امسال اولین تجربه درارائه خدمات نسل سه و چهار در ایام نوروز است که انتقال ترافیک دیتا را ممکن می‌سازد.

وی ادامه داد: در حوزه شبکه ارتباطات زیرساخت کشور تیم فنی به صورت شبانه روزی، شبکه را کنترل خواهدکرد.

وزیرارتباطات با بیان اینکه درمدت فعالیت دولت تدبیر وامید ،تعدادکاربران حدود5 میبلیون افزایش داشته است گفت: خوشبختانه در توسعه زیرساختها و پهنای باند درایام نوروز ، مشکلی نخواهیم داشت.

واعظی اظهار کرد: در ایام نوروز مشترکان سرویس های ارتباطی و فناوری اطلاعات، می توانند از طریق تماس با سامانه 195 برای اعلام ، پیگیری ورفع مشکلات ارتباطی اقدام کنند.

وی درباره خدمات پست بانک درایام نوروزگفت: به منظور ضرورت ارائه خدمات و سرویس‌دهی مناسب به مشتریان پست بانک، شعب کشیک این بانک و کشیک تجهیز دستگاه‌های خودپرداز (ATM) در ایام تعطیلات نوروزی آماده خدمت‌رسانی هستند.

وزیر ارتباطات تصریح کرد: همچنین برای رفع مشکلات احتمالی شعب پست بانک، گروه امداد (Help Desk) این بانک در تمامی روزهای تعطیل ایام مذکور فعال بوده و آماده پاسخگویی از طریق تلفنبانک 84284 برای مشتریان ساکن در استان‌های تهران و البرز و همچنین 84284-021 برای مشتریان ساکن در سایر استان‌های کشور هستند.

انتهای پیام/

منبع:فارس

برچسب ها:
آخرین اخبار