امروز : دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - 2016 December 5
۱۶:۵۹
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 148940
تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت ۱۱:۲۴
تعداد بازدید: 218
سید فرزاد طلاکش دبیر ستاد ترویج مصرف تخم مرغ در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی پیروان مــوعـــود در مورد اینکه چرا سال گذشته علیرغم عرضه چند باره ...

سید فرزاد طلاکش دبیر ستاد ترویج مصرف تخم مرغ در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی پیروان مــوعـــود در مورد اینکه چرا سال گذشته علیرغم عرضه چند باره تخم مرغ، این محصول در بورس خریداری نداشت، گفت: هر محصولی که به بورس وارد می‌شود باید صاحب شرکت، برند و نظام عرضه‌ای مدرن باشد.

وی افزود: با سیستم عرضه سنتی و بنکداری هیچ محصولی در بورس توفیق نخواهد یافت زیرا موفقیت در بورس بستگی به رقابت شرکت‌های مختلف با هم دارد.

دبیر ستاد ترویج مصرف تخم مرغ اظهار داشت: مانند همه دنیا تخم مرغ باید از نظام سنتی و تره‌باری خارج شود و شناسنامه‌دار شده و تحت برند قرار گیرد.

وی افزود: با این شرایط ورود تخم مرغ به بورس موفق نخواهد بود.

طلاکش اظهار داشت: در کشور حدود 90 شرکت‌ بسته‌بندی مجوز دار از سازمان دامپزشکی وجود دارد که تحت برند می‌توانند تخم‌مرغ را آماده‌سازی و بسته‌بندی و به طریق بهداشتی عرضه کنند.

انتهای پیام/

 

منبع:فارس

برچسب ها:
آخرین اخبار