امروز : چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 February 22
۱۱:۲۲
نمایشگاه رسانه دیجیتال
ادموند
کمک مالی
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 152707
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۴ - ساعت ۰۸:۵۷
تعداد بازدید: 324
انتخاب می‌افزاید: این روزنامه در آخرین اقدام خود- با وجود دریافت تعداد زیادی تذکر- باز هم مصاحبه آیت‌الله هاشمی با هفته‌نامه ...

انتخاب می‌افزاید: این روزنامه در آخرین اقدام خود- با وجود دریافت تعداد زیادی تذکر- باز هم مصاحبه آیت‌الله هاشمی با هفته‌نامه «طلوع صبح» را به نام خود جعل و منتشر کرد تا سیاهه جعلیات این روزنامه اجاره شده، تکمیل‌تر شود.

در ادامه این مطلب آمده است: البته عقل سلیم حکم می‌کند روزنامه‌هایی با ۵ هزار تیراژ (که نصف آن نیز برگشتی است) اگر قائل و مقید به سرقت و جعل خبر هست، باید سراغ سایت‌ها و رسانه‌های کم مخاطب‌تر از خود برود.

انتخاب ادامه می‌دهد: توقیف نشریات در چند سال قبل، باعث شد طی یک اتفاق، «آرمان» به یکی از معدود رسانه‌های جریان اصلاحات تبدیل شود و این شانس و اقبال، سبب شد این رسانه کمی جدی گرفته شود، اما انتشار تصاویر چند صد باره از آیت‌الله هاشمی در صفحه نخست این روزنامه باعث شد این توهم ایجاد شود که این رسانه سخنگوی هاشمی و نزدیک به ایشان است، اما حقیقت ماجرا کاملاً عکس توهم موجود است. در واقع این روزنامه، شخصیت‌ها را برای افزایش جذابیت حداقلی خود و نردبانی برای پرش روزنامه و مدیرش قرار داده که مهمترین سابقه‌اش تا پیش از آرمان، قائم مقامی یک هفته‌نامه محلی در قم بوده است. اما مدیر آرمان توانست با این روش، پرش مناسبی از نشریات محلی به رسانه‌های کشوری بزند. این در حالیست که فرد مذکور از ابتدای دولت در تلاش بوده مسئولیتی در دولت بگیرد و اینک نیز سعی می‌کند معاون سیاسی استانداری قم را تصاحب کند، اما به دلیل فقدان سابقه سیاسی و اجرایی، موفق نشده است.

انتخاب البته توضیح نداده روزنامه آرمان از سوی چه کسی اجاره شده که چند صد بار تصویر هاشمی را در صفحه اول خود آورده و در عین حال تیراژ آن ۵ هزار نسخه است که نصف آن هم برگشتی است.

منبع:فرهنگ

برچسب ها:
آخرین اخبار
پربازدید ها