امروز : یکشنبه ۴ تیر ۱۳۹۶ - 2017 June 25
۰۷:۵۱
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 154978
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ساعت ۱۱:۳۸
تعداد بازدید: 156
به گزارش پیروان مــوعــود، در حاشیه اکران فیلم «قندون جهیزیه» با اشاره به اینکه هدف از انتخاب اسم «قندون جهیزیه» برای فیلم ...

به گزارش پیروان مــوعــود، در حاشیه اکران فیلم «قندون جهیزیه» با اشاره به اینکه هدف از انتخاب اسم «قندون جهیزیه» برای فیلم نیز به منظور شیرین‌تر کردن آن بود، گفت: تلاش بر این بود که این فیلم حرف خوبی داشته باشد.

این کارگردان با اشاره به اینکه همه تلاش مجموعه دست‌اندرکار این فیلم بر این است که چراغ سینما روشن باشد، گفت: از زمان نوشتن فیلم‌نامه نیز تلاش بر این بود که فیلم جذاب بوده و حرفی نو برای مردم داشته باشد.

وی با اشاره به روند اکران فیلم سینمایی «قندون جهیزیه» در تهران و شهرستان‌‌ها گفت: از وقتی که اکران فیلم آغاز شده هم در تهران و هر شهر هم دوستان و هم خودم تبلیغات می‌کنیم.

این کارگردان با اشاره به اینکه تاکنون اکران فیلم «قندون جهیزیه» در مشهد، تهران، اصفهان، شیراز، ساری تمام شده است، اضافه کرد: همچنین این فیلم در فومن و ملایر نیز در حال اکران و در خرم آباد نیز اکران فیلم در اواخر کار است، اما همه تلاش ما بر این است که در آخرین سینما هم فیلم اکران شود.

وی با اشاره به اینکه اکران شهرستان‌ها به علت اکران دو فیلم که سینماهای بیشتری در اختیار داشتند، سخت‌تر شد، گفت: اکران فیلم در زنجان نیز مهم بود که این امر محقق شده است.

ملاقلی‌پور با اشاره به اینکه امروز نخستین روز از اکران فیلم «قندون جهیزیه» در استان زنجان است و امیدوارم که استقبال از آن بهتر شود، گفت: روال بر این است که یک هفته فیلم را اکران می‌کنند و اگر استقبال باشد روزهای اکران نیز افزایش پیدا می‌کند.

وی با اشاره به پخش تراکت در چهارراه‌ها و مناطق شلوغ شهر گفت: خوشبختانه مردم زنجان خوش برخورد هستند و از این نوع تبلیغ استقبال می‌کنند.

*هدف از پخش تراکت، دعوت عمومی مردم به دیدن فیلم است

وی با اشاره به اینکه هدف از پخش تراکت دعوت عمومی مردم به دیدن و تماشای فیلم و ارائه توضیحاتی در زمینه موضوع فیلم است، گفت: تیزر تلویزیونی هزینه‌بر است و اگر فیلمی هزینه زیاد بکند، توجیه پذیر نیست و باید با استفاده از تبلیغات سوددهی و بازگشت سرمایه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در روزهای آغازین اکران فیلم 100 تیزر و تبلیغ با تخفیف در تلویزیون انجام شد، افزود: هم اکنون تبلیغات به صورت صورت پیامکی یا به صورت بازاریابی و چریکی و کف خیابانی انجام می‌شود تا تماشاچی ببیند.

این کارگردان با اشاره به اینکه این نوع تبلیغ در نوع خود بی‌نظیر است، تصریح کرد: برای این فیلم زحمات زیادی کشیده است و این مهم است که تماشاچی فیلم را ببیند و دوست داشته باشد.

*حیات سینما با تماشاچی آن است

وی با اشاره به اینکه تبلیغات چریکی و کف خیابانی در زنجان جواب داده است، گفت: این امر علاوه بر معرفی فیلم موجب می‌‎شود، که سلایق مردم نیز شناخته شده و فیلم بعدی بر اساس آن ساخته شود.

این کارگردان با اشاره به اینکه همه تلاش از زمان ساخت فیلم این بود که مردم در زمان خروج از سینما نیز راضی باشند، گفت: تا کنون این فیلم یک میلیارد و 500 میلیون تومان فروش داشته است.

وی با اشاره به اینکه تماشاچی ببیند و رضایت داشته باشد، مایه افتخار است و حیات سینما به تماشاچی آن است و باید فیلم به گونه‌ای ساخته شود که تماشاچی را به سینما بکشاند.

*«قندون جهیزیه 2» ساخته می‌شود

ملاقلی‌پور با اشاره به اینکه فیلم «قندون جهیزیه» هم اکنون به سوددهی افتاده است، اضافه کرد: طرح‌ریزی برای ساخت «قندون جهیزیه 2» نیز انجام شده و اگر استقبال باشد، حتما این فیلم نیز ساخته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اگر به فیلم‌نامه خوبی برسیم، «قندون جهیزیه 2» نیز ساخته خواهد شد، گفت: طبق طرح اولیه «قندون جهیزیه 2»، بیشتر قندون جهیزیه است، چرا که داستان دختری دم بخت را روایت می‌کند که نمی‌تواند، جهیزیه خود را تهیه کند.

*70 درصد مردم از «قندون جهیزیه» راضی هستند

این کارگردان با اشاره به اینکه هنرمند کسی است که به موقعیت فعلی خود راضی نباشد و هرچه بیشتر برای بهتر شدن آثار خود تلاش کند، گفت: آنطور که مشاهده می‌شود، تقریبا 70 درصد از این فیلم راضی بودند.

این کارگردان در ادامه با اشاره به وضعیت سینمای کشور گفت: سینما خون جدید می‌خواهد و نیروهای جدیدی که می‌آیند نباید 100 درصد شبیه نسل قبل باشند و باید از تجربیات نسل گذشته استفاده کنند و نواقص گذشته را برطرف کنند و باید با تلاش یک سینمای جدید و پرانرژی ایجاد شود.

فیلم سینمایی«قندون جهیزیه» نخستین تجربه کارگردانی علی ملاقلی پور است که از مرداد ماه سال جاری در سینماهای کشور اکران شده است.

«قندون جهیزیه» فیلمی کمدی خانوادگی است که در فضای این روزهای سینمای ایران توانسته کام مخاطبانش را شیرین کند.

منبع: فارس

منبع:فرهنگ

برچسب ها:
آخرین اخبار
پربازدید ها