امروز : پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - 2016 December 8
۱۷:۵۵
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 156501
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ساعت ۱۴:۲۴
تعداد بازدید: 198
به گزارش پیروان مــوعــود ، اگر شب‌ها نگران کارهایی هستید که روز بعد باید انجام دهید و خواب به چشمانتان راه نمی‌یابد و یا اگر خسته از خواب ...

به گزارش پیروان مــوعــود ، اگر شب‌ها نگران کارهایی هستید که روز بعد باید انجام دهید و خواب به چشمانتان راه نمی‌یابد و یا اگر خسته از خواب بیدار می‌شوید و احساس می‌کنید به اندازه کافی نخوابیده‌اید، قطعاً از «بیخوابی» رنج می‌برید.

وندی گرین، در کتاب «بیخوابی» به زبانی ساده و با توصیه‌هایی کم‌نظیر، شما را با اختلالات خواب آشنا و با آموزش ۵۰ نکته، آماده نبر علیه بیخوابی، می‌کند و با مطالعه این کتاب، احتمالاً راه‌های فرورفتن در خوبی عمیق را خواهید آموخت.

نویسنده این کتاب به شما می‌گوید که اتاقتان را برای خوب خوابیدن تجهیز کنید، با توجه به سبک و طرز زندگی‌تان بخوابید و از همه مهم‌تر از مواد غذایی مناسب و مکمل‌های غذایی استفاده کنید تا بتوانید عمیق بخوابید.

«بیخوابی» در واقع یک راهنمای سلامت شخصی است که از قضا با دچار شدن نویسنده آن به بیخوابی، متولد شده است. کریس ایدرزیکوفسکی، مدیر مرکز خواب ادینبورگ در پیشگفتاری که برای «بیخوابی» نوشته، این کتاب را از موثرترین آثار در زمینه درمان بیخوابی عنوان کرده است.

کتاب «بیخوابی» با ترجمه مهدی قراچه‌داغی در ۹۶ صفحه با شمارگان ۲۰۰۰ نسخه و با بهای ۸۰۰۰ تومان از سوی نشر پوینده، منتشر و راهی بازار کتاب شده است.
 

منبع: مهر

منبع:فرهنگ

برچسب ها:
آخرین اخبار