امروز : چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - 2016 December 7
۲۱:۰۸
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 161644
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ساعت ۱۵:۲۰
تعداد بازدید: 216
به گزارش پیروان مــوعــود، شرکت آمازون قصد دارد از طریق دستیار مجازی اش که الکسا نام دارد احساسات کاربران را تحلیل و به آن ها پاسخ دهد. این ...

به گزارش پیروان مــوعــود، شرکت آمازون قصد دارد از طریق دستیار مجازی اش که الکسا نام دارد احساسات کاربران را تحلیل و به آن ها پاسخ دهد. 

این دستیار علاوه بر اینکه در مرورگر اینترنت موجود است، در دستگاه اکوی آمازون و اسپیکر هوشمند آمازون تپ وجود دارد و می تواند احساس موجود در تن صدای کاربران را تشخیص داده و بر اساس آن به شما پاسخ دهد.

برای مثال؛ دستیار آمازون (الکسا) از طریق این دستگاه می تواند ناراحتی شما را متوجه شود و تن صدا را براساس احساسات شما تغییر دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع:فرهنگ

آخرین اخبار