امروز : شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - 2016 December 3
۰۳:۵۰
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 162722
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۵ - ساعت ۱۱:۴۷
تعداد بازدید: 194
به گزارش «پیروان مــوعــود»، بنگاه خبرپراکنی بی بی سی در حالی این خبر را تکذیب کرد که بسیاری از کارشناسان حوزه رسانه بارها از روابط ...

به گزارش «پیروان مــوعــود»، بنگاه خبرپراکنی بی بی سی در حالی این خبر را تکذیب کرد که بسیاری از کارشناسان حوزه رسانه بارها از روابط آشکارا و پنهان این شبکه خبری انگلیسی با رژیم سعودی پرده برداشته اند و اخبار و نوع پوشش این شبکه خبری را نیز گواهی بر این موضوع عنوان کرده اند.

بی بی سی فارسی نیز پس از آشکار شدن این رابطه و به علت حساسیت بیش از اندازه مخاطبین فارسی زبان در سراسر جهان به رفتارهای دولت سعودی و به علت ترس از ریزش مخاطبین خود در سراسر جهان به ویژه مخاطبین فارسی زبان، اقدام به تکذیب دیدار مقامات این شبکه خبری با مقامات سعودی کرد.

اما پایگاه خبری پانوراما الشرق الاوسط که خود یک رسانه وابسته به حکومت سعودی است، خواسته یا ناخواسته از این دیدار پرده برداشت و اعلام کرد که در هفته جاری هیاتی از مدیران و مجریان بی بی سی به ریاست رزیتا لطفی در دیداری رسمی به ریاض سفر کرده و با عادل بن زید الطریفی وزیر فرهنگ و اطلاع رسانی عربستان دیدار و گفت وگو کرده است.

الشرق الاوسط به این موضوع نیز اشاره کرد که در نشست مشترکی که در این سفر برگزار شد٬ طرفین راه های افزایش روابط رسانه ای و تبادل اخبار و تحولات منطقه را بررسی کردند.

شبکه خبری بی بی سی نیز پس از فاش شدن این دیدار و برای فرار از حساسیتی که نزد افکار عمومی به ویژه مخاطبین فارسی زبان درباره رژیم آل سعود و رفتارهای غیر انسانی و تروریست پرور این رژیم در سراسر جهان وجود دارد، تکذیبیه ای را منتشر کرد و در آن مدعی شد: «هیچ هیاتی از بی بی سی فارسی به عربستان سفر نکرده و هیچ کس در بی بی سی فارسی با دولت عربستان سعودی تماسی برقرار نکرده است.»

بی بی سی همچنین گزارش الشرق الاوسط را «کذب محض» دانسته و با عصبانیت نوشته است: ادعای منتشر شده در این زمینه (دیدار اعضای این شبکه با وزیر سعودی)، کذب محض است.

تعجیل در ظهور حضرت حجت(ع) صلوات/ 852

آخرین اخبار