امروز : دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ - 2017 October 23
۰۳:۳۹
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 16441
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۲ - ساعت ۱۶:۵۱
تعداد بازدید: 138
شهریار افندی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا» اظهار داشت: در حال حاضر 27 شرکت حمل و نقلی عمومی جاده‌ای دارای سایت اینترنتی ...

شهریار افندی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا» اظهار داشت: در حال حاضر 27 شرکت حمل و نقلی عمومی جاده‌ای دارای سایت اینترنتی فروش بلیت هستند.

وی ادامه داد: همچنین برخی از شرکت‌های تعاونی علاوه بر پیش‌فروش اینترنتی، به طریق پیامکی و تلفنی نیز‌ پیش فروش بلیت را انجام می‌دهند.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تصریح کرد‌: پایگاه اینترنتی www.mosaferyar.ir و www.payane.ir برای پیش‌فروش اینترنتی بلیت اتوبوس در خدمت مسافران حمل و نقل عمومی جاده‌ای بوده که کمک بسزایی برای تهیه بلیت بدون انجام سفر شهری است ضمن آنکه پیش‌فروش بلیت از طریق سایر ‌آدرس‌های اینترنتی اختصاصی شرکت‌های تعاونی حمل و نقل مسافر نیز انجام می‌شود.

*‌ پیش‌فروش بلیت اتوبوس مستمر و همیشگی شد

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: طبق هماهنگی با کانون‌ها و انجمن‌های حمل و نقلی جاده‌ای مسافری، تلاش شد از این پس فروش اینترنتی بلیت اتوبوس هر چه منسجم‌تر انجام شود.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تصریح کرد: با تلاش وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاد‌ه‌ای، از این پس مردم می‌توانند در هر زمانی بلیت‌های اتوبوس را به صورت پیش‌خرید دریافت کنند؛ سیستم پیش‌فروش بلیت اتوبوس از این پس به صورت مستمر و همیشگی نظیر شرکت‌های هواپیمایی در شرکت‌های تعاونی اتوبوس‌رانی جاده‌ای فعال است.

افندی‌زاده تأکید کرد: امیدواریم از این پس مسافران اتوبوس وقت خود را برای خرید بلیت در خیابان‌ها هدر ندهند و به راحتی از طریق اینترنت، پیامک و تلفن بلیت تهیه کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در فصل تابستان‌ 1100 دفتر در پایانه‌ها و مراکز شهری، به مسافران خدمات ارائه می‌دهند، تصریح کرد: از مردم می‌خواهیم با برنامه‌ریزی سفر، بلیت خود از را محل پیش‌فروش اینترنتی و حضوری تهیه کنند تا شرکت‌های تعاونی بتوانند به اندازه کافی در این ایام ناوگان در اختیار مردم قرار دهند.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تأکید کرد: از این پس تلاش می‌کنیم اطلاع‌رسانی مناسبی در مورد نحوه فروش بلیت اینترنتی و غیر اینترنتی (حضوری) در سیستم حمل و نقل عمومی جاده‌ای مسافری، ارائه شود تا مردم با آگاهی کامل برای سفر‌های خود برنامه‌ریزی کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: پیش‌فروش حضوری بلیت اتوبوس در محل پایانه‌های عمومی مسافر و همچنین دفاتر مرکزی و دفتر فروش بلیت سطح شهر شرکت‌های مسافربری برای سرویس‌های هر شرکت تعاونی مسافری انجام می‌شود.

* برگزاری نشست‌های تخصصی برای کاهش سوانح رانندگی

افندی‌زاده با اشاره به اینکه سیستم حمل و نقل عمومی جاده‌ای به دلیل قیمت مناسب بسیار پر تقاضا است، تأکید کرد: در تابستان امسال تلاش خواهیم کرد خدمات مطلوب‌تر و مناسب‌تری نسبت به گذشته ارائه شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افزایش ایمنی سیر در بخش جاده‌ای و به خصوص حمل و نقل عمومی جاده‌ای، اظهار داشت: با تلاش وزارت راه در راستای ایمن‌سازی هر چه بیشتر تردد ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای،‌ در حال حاضر این ناوگان ‌کمترین تأثیر را در بروز سوانح رانندگی دارد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تصریح کرد: قبل از آغاز فصل تابستان ‌جلسات مختلفی با کانون‌ها، انجمن‌ها و شرکت‌های مسافری و حمل و نقلی برگزار کردیم تا خدمات متناسبی برای سفر‌های تابستانی و ‌کاهش سوانح داشته باشیم.

* توزیع فرم نظرسنجی بین مسافران اتوبوس در تابستان امسال

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: امسال هم فرم‌های نظرسنجی بین مسافران در اتوبوس‌های مسیرهای مختلف توزیع می‌شود؛ قطعاً نظرات مسافران کمک بسزایی به مسئولان سازمان راهداری برای رفع مشکلات خواهد بود.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اضافه کرد: افزایش ایمنی تردد، کاهش تصادفات، میزان رضایت مسافران و کیفیت خدمات ارائه‌شده توسط شرکت‌ها برخی از مواردی است که شرکت‌های تعاونی مسافری باید رعایت کنند و قطعاً در رتبه‌بندی آنها مؤثر است.

انتهای پیام/ح
برچسب ها:
آخرین اخبار
پربازدید ها