امروز : چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ - 2017 November 22
۱۹:۲۸
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 1656
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۲ - ساعت ۱۶:۳۴
تعداد بازدید: 157
به گزارش خبرگزاری پیروان موعود به نقل از خبرگذاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی امروز در جمع شماری از نخبگان خراسان شمالی اظهار کرد: ...

به گزارش خبرگزاری پیروان موعود به نقل از خبرگذاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی امروز در جمع شماری از نخبگان خراسان شمالی اظهار کرد: طبیعتاً دستگاه‌هایی که بیشترین خدمات را به مردم می‌دهند، بیشترین شکایت را هم دارند.

وی یکی از مهمترین مؤلفه‌ها برای کاهش شکایات و تخلفات را فرهنگ‌سازی و حاکم شدن روح احترام به قوانین عنوان کرد و ادامه داد: سازمان بازرسی کل کشور صرفاً گزارش تخلفات را تهیه می‌کند و موضوع برخورد با دستگاه‌ها بر عهده مراجع قضایی است.

پورمحمدی با بیان اینکه سازمان بازرسی کل کشور همانند پزشکی بوده که نسخه را به بیمار ارائه و بهبود بیمار در گرو عمل به نسخه پزشک است، بیان کرد: با این وجود بازرسی شکایات مردم از دستگاه‌ها را به دقت دنبال می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی صرفاً در چهارچوب ضوابط قانون به وظایف محوله عمل کنند، گفت: امروز با یک نظارت‌گریزی مواجه هستیم که باید برای اصلاح آن نیاز به کمک لایه‌های مختلف فرهنگی جامعه داریم.

انتهای پیام/63002/غ20/گ1003
برچسب ها:
آخرین اخبار