امروز : دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 July 24
۱۱:۴۴
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 16747
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۲ - ساعت ۱۴:۲۲
تعداد بازدید: 130
مرکز تحقیقاتی Harris Interactive بر اساس یک مطالعه جدید اعلام کرد، 71 درصد کاربران آمریکایی از گوشی هوشمند خود برای انجام خریدهای مورد نظر استفاده ...

مرکز تحقیقاتی Harris Interactive بر اساس یک مطالعه جدید اعلام کرد، 71 درصد کاربران آمریکایی از گوشی هوشمند خود برای انجام خریدهای مورد نظر استفاده می‌کنند و از بین کسانی که گوشی‌ هوشمند را برای خرید کردن مورد استفاده قرار می‌دهند، 88 درصد با نوعی مشکل، اختلال یا اتفاق منفی مواجه شده‌اند.

به گزارش فارس به نقل از اینترنت‌ریتیلر، اما باید توجه داشت که ماجرای این مشکلات تنها به اینجا ختم نمی‌شود و برای فروشندگان هم عواقبی را در پی داشته است. طبق آمار موجود 33 درصد کاربرانی که از گوشی هوشمند برای خریدهای الکترونیکی استفاده کرده‌اند و با مشکل مواجه شده‌اند، توضیح دادند که پس از بروز مشکل دیگر هرگز سراغ سایت مذکر نرفته‌اند.

مرکز Harris این بررسی را با پشتیبانی شرکت ارایه کننده خدمات فناوری Skava انجام داد و در پایان دریافت، 29 درصد صاحبان گوشی‌های هوشمند که در جریان خریدهای الکترونیکی با مشکل مواجه شده‌اند، پس از حدود 6 ماه یا بیشتر برای بار دوم سراغ سایت اینترنتی مشکل‌دار رفته‌اند و این در حالی بوده است که 33 درصد آن‌ها هم گفتند به سرعت یک سایت مناسب‌تر را جایگزین کردند.

مرکز Harris همچنین به این نتیجه رسید، 36 درصد افراد یاد شده هم اعلام کردند که پس از بروز چنین مشکلاتی به طور کامل خرید با گوشی هوشمند را کنار گذاشتند.
انتهای پیام/ح
برچسب ها:
آخرین اخبار