امروز : پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - 2017 December 14
۱۰:۳۸
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 20511
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۲ - ساعت ۱۶:۰۷
تعداد بازدید: 106
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری پیروان موعود به نقل از خبرگزاری فارس، ایمان پاک‌زادیان مقدم در جریان برگزاری با اشاره به اینکه ابزارهای نوین در ...

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری پیروان موعود به نقل از خبرگزاری فارس، ایمان پاک‌زادیان مقدم در جریان برگزاری با اشاره به اینکه ابزارهای نوین در خدمات مدیریتی می‌تواند بسیار کارساز و راهگشا باشد، گفت: مخصوصاً برای مدیرانی که با بهره‌گیری از علم روز دنیا و دستاوردهای تخصصی در این راستا به دنبال این هستند که خدمات مدیریت خود را از سیستم قدیمی و سنتی به سمت مدرنیته رهنمون سازد.
وی افزود: کنفرانس ملی بازاریابی و فروش هم با همین رویکرد امروز در تهران توسط مدیران جوان در عرصه علم و بازاریابی و فروش برگزار می‌شود.
پاک‌زادیان مقدم با تأکید براینکه اجرا در مدیریت امروز بزرگترین مسئله‌ای است که مطرح نشده باقی مانده‌، گفت: نبود آن از جمله ناکامی‌هایی است امکان دارد به اشتباه به گردن علل دیگر گذاشته شود؛ باید با تدبیر و اندیشه راه حل‌های مناسبی را برای شرایط بحرانی در نظر گرفت.
وی افزود: شرکـ‌ت‌هایی که از ابتدا برای انجام امور مالی تأسیس و راه‌اندازی شده‌اند و برای انجام هر یک از مسئولیت‌های اجتماعی خود بندی را به عنوان تعهدنامه دارند می‌توانند براساس این تعهدات عمل کنند و این مسئله موجب می‌شود که سوداورتر از شرکت‌های باشند که همچنین تعهدنامه‌هایی را ندارند.
دبیر اجرایی نخستین کنفرانس ملی بازاریابی و فروش گفت:‌به جای اینکه به دنبال برنامه‌های استراتژیک باشید به تفکرات ایده‌های استراتژیک بپردازید؛ سعی کنید از این ایده‌ها بهره ببرید.
وی ادامه داد: در این کنفرانس به شما آموزش داده خواهد شد که بازاریابی نوین را بهتر است بازاردانی نام بگذارید، در این نوع بازاریابی به جای داشتن سبد محصولات فراهم آوردن سبد مشتریان را یاد خواهید گرفت.
پاک‌زادیان مقدم با اشاره به اینکه باید بکوشیم تا در یک زمینه دو بار بازنده نشویم، گفت:‌این رمز برد شما خواهد بود؛ یک بازی همیشه برد و باخت دارد و گاهی در آن برنده می‌شوید و گاهی هم مطلبی را یاد می‌گیرد.
دبیر اجرایی نخستین کنفرانس ملی بازاریابی و فروش تأکید کرد: اگر شما بتوانید پیروی داوطلبانه دیگران را جلب کنید بنابراین به مدیریت برتر نزدیک شده‌اید پس به شما تبریک می‌گوییم و بدانید که راه‌تان را درست رفته‌اید.
وی گفت: شما می‌توانید به عنوان یک انسان سرشته‌ کار خودتان را به دست بگیرید و آن را به مسیری که دل‌خواه‌تان است ببرید.
پاک‌زادیان مقدم گفت: یکی از مهم‌ترین نقش‌هایی که می‌توانید داشته باشد این است که به درون پرسنل خود نفوذ کرده و ذکاوت آنان را بیابید و آن را به عملکرد تبدیل کنید.
دبیر اجرایی نخستین کنفرانس ملی بازاریابی و فروش با تأکید بر لزوم ارائه محصولات بر مبنای بازار گفت: وقتی که شما قصد ارائه محصولی را دارید این محصول باید در راستای ذهنیت مصرف‌کننده قرار گیرد وگرنه اگر مخالف این ذهنیت حرکت کند، هیچ تمایزی را نمی‌توانید بین این محصولات ایجاد کند.
وی با اشاره به اینکه تفاوت‌ها می‌تواند سرمایه‌های ارزنده‌ای برای شما باشد و حرکت بهترین عامل رشد موفقیت انسان‌ها است، تأکید کرد: این نکته را مدنظر داشته باشید که یک فرد زمانی به شادی و رضایت دست پیدا می‌کند که در شغل خودش هم راستا با شخصیت و هوشمندی خود حرکت کند و آن را به کار بگیرد.
وی در خاتمه با تأکید براینکه کردار یک مدیر از صدای گفتار او بلندتر است، گفت: از کوچکترین مورد بیشترین بهره را برد امروز می‌توانید آینده خود را بسازید به شرطی که کاملاً آگاهانه به امور امروز بپردازید و راه آینده را پیش‌بینی کند.

* بازاریابی پارتیزانی (چریکی) چیست؟

علی پاک‌زادیان مقدم میزبان برگزاری نخستین کنفرانس ملی بازاریابی فروش (مبنامدیران) در جریان برگزاری این کنفرانس در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری پیروان موعود به نقل از خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه حدود 400 نفر از دانش‌پژوهان، کارشناسان و مدیران مالی کشور در این کنفرانس حضور یافتند، اظهار داشت: کنفرانس ملی برندینگ فراگیر نیز 31 مردادماه برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به یکی از محورهای برگزاری این کنفرانس بازاریابی پارتیزانی (چریکی) ادامه داد: روشی نامنظم و غیرمعمول در انجام فعالیت‌های ترفیعی بر مبنای یک بودجه کم است؛ چنین ترفیعات و پیشرفت‌هایی گاهی اوقات به گونه‌ای انتخاب می‌شوند که مخاطب هدف حتی از وجود آنها بی‌اطلاع است و این ترفیعات نوعی بازاریابی پنهان یا سری است که بازاریابی مخفیانه نیز است.
پاک‌زادیان مقدم با اشاره به تفاوت‌های بازاریابی سنتی و پارتیزانی گفت: بازاریابی سنتی نیازمند آن است که شما پول یا سرمایه خود را در فرایند بازاریابی سرمایه‌گذاری کنید؛ بازاریابی پارتیزانی می‌گوید سرمایه‌گذاری اولیه شما باید زمان، انرژی و تصویرسازی ذهنی باشد.
وی ادامه داد: بازاریابی سنتی ابزاری برای کسب‌ و کارهای بزرگ و پینشهاد دهنده تاکتیک‌های در ارتباط با شرکت‌های عظیم و بودجه‌های کلان آن‌ها است؛ بازاریابی پارتیزانی در کسب‌ و کارهای کوچک به کار می‌رود.
پاک‌زادیان مقدم با اشاره به تسلط بر اهرم قدرتی ایجاد یک موفقیت قدرتمند اولیه را افزایش می‌دهد، گفت: تکنیک‌های تعادل به شما اجازه می‌دهد تا با رقبای بزرگ‌تر و قوی‌تر روبه‌رو شوید بدون آنکه مغلوب آنها شد.
وی افزود: در برخی موارد تنها با استفاده از همین دو اصل می‌توانید موقعیت محکم و موفقیت‌آمیزی برای خود به وجود آورید.
نخستین کنفرانس ملی بازاریابی و فروش صبح امروز با حضور 400 نفر از کارشناسان، مدیران و مشاوران مالی سرمایه‌گذاری‌ها و کارگزاری‌های بورس در محل تالار ایوان شمس به میزبانی شرکت مبنامدیران ارائه‌دهنده خدمات نوین مدیریتی برگزار شد.
انتهای پیام/ک
برچسب ها:
آخرین اخبار
پربازدید ها