امروز : شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - 2016 December 3
۰۵:۰۳
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 20969
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۲ - ساعت ۰۹:۰۵
تعداد بازدید: 71
به گزارش فارس به نقل از سلولار – نیوز، این طور که گزارش منتشر شده از سوی مرکز Korea Telecom نشان می‌دهد، میزان وفاداری در مشتریان شرکت سامسونگ بیشتر ...

به گزارش فارس به نقل از سلولار – نیوز، این طور که گزارش منتشر شده از سوی مرکز Korea Telecom نشان می‌دهد، میزان وفاداری در مشتریان شرکت سامسونگ بیشتر است.
 
حدود 53 درصد صاحبان گوشی هوشمند آیفون که در این بررسی شرکت کرده بودند اظهار داشتند که اگر قرار باشد گوشی خود را عوض کنند، سراغ یک شرکت دیگر می‌روند.

اما برای آن دسته از کاربرانی که یکی از مدل‌های گوشی هوشمند Galaxy S سامسونگ را در اختیار داشتند، تنها 35 درصد گفتند که در صورت عوض کردن گوشی شرکت تولیدکننده گوشی را هم تغییر می‌دهند.

در گزارش نهایی مربوط به این بررسی آمده است: «نباید در این زمینه قضاوت نادرست انجام داد. در این بازار باید هم میزان وفاداری مشتریان سامسونگ بیشتر از اپل باشد و کاربران بیشتری تمایل به خرید مجدد گوشی هوشمند از شرکت سامسونگ داشته باشند».

حدود یک چهارم کاربرانی که در این بررسی شرکت کردند توضیح دادند که طراحی گوشی مهم‌ترین عاملی محسوب می‌شده که آن‌ها را ترغیب به خرید محصول جدید می‌کرده است. در این میان 20 درصد اظهار داشتند که نام شرکت تولیدکننده برای آن‌ها مهم بوده است و برای 19.5 درصد هم سیستم‌عامل نصب شده روی گوشی هوشمند اهمیت داشته است.

لازم به ذکر است که در این مطالعه 3763 صاحب گوشی هوشمند که بین 13 تا 69 سال داشتند، حضور یافتند.
انتهای پیام/ آ
برچسب ها:
آخرین اخبار