امروز : سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - 2017 December 18
۰۲:۳۹
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 21280
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۲ - ساعت ۱۴:۱۴
تعداد بازدید: 127
به گزارش فارس به نقل از تک کرانچ، توییتر اعلام کرده که به زودی به طور آزمایشی بر اساس اطلاعات حساب هر کاربر و همین طور سوابق وبگردی آنها  آگهی‌های ...

به گزارش فارس به نقل از تک کرانچ، توییتر اعلام کرده که به زودی به طور آزمایشی بر اساس اطلاعات حساب هر کاربر و همین طور سوابق وبگردی آنها  آگهی‌های تبلیغاتی را برایشان به نمایش‌ می‌گذارد. در این زمینه به کوکی‌های مرورگرهای کاربران هم توجه می‌شود .

توییتر اعلام کرده که حجم تبلیغات در این سایت افزایش نمی‌یابد و در عوض آنان می توانند آگهی‌های تبلیغاتی بهتری را شاهد باشند.

هنوز جزییات بیشتری از این طرح اعلام نشده، اما گفته می‌شود که اجرای این برنامه به طور آزمایشی در داخل آمریکا امسال آغاز می‌شود. چندی قبل فیس‌بوک هم از اجرای طرح مشابهی خبر داد و اعلام کرد آگهی‌های خود را برای کاربران هدفمند می‌کند.

اعلام این خبر موجب نگرانی کاربران آن سایتها شده که می گویند به زودی شاهد نقض گسترده‌تر حریم شخصی خود بوده و اطلاعات شخصی آنها به دست صاحبان مشاغل تجاری خواهد افتاد.
انتهای پیام/ آ
برچسب ها:
آخرین اخبار
پربازدید ها