امروز : دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ - 2017 October 23
۰۶:۱۹
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 2206
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ساعت ۲۰:۳۲
تعداد بازدید: 208
به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات باشگاه خبری فارس «توانا»، ویرایش 2013 کتاب «آشنایی با مبانی و اصول الگوها و استانداردهای مصرف» به روش آیکونی برای بیست ...

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات باشگاه خبری فارس «توانا»، ویرایش 2013 کتاب «آشنایی با مبانی و اصول الگوها و استانداردهای مصرف» به روش آیکونی برای بیست و چهارمین بار از سوی انتشارات سازمان جهاد دانشگاهی منتشر شد.

این اثر دربردارنده 5 فصل با عناوینی نظیر «مفهوم‌شناسی مصرف و بهره‌وری از ابعاد اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی»، «تبیین استانداردهای مصرف و توسعه پایدار»، «تعیین اهداف اثربخش و نهادینه کردن استانداردهای مصرف»، «تکنیک‌ها و راهکارهای افزایش کارایی و کاهش هزینه‌ها» و «روش‌های محاسبه و کنترل میزان مصرف انرژی در ساختمان» است.

کتاب «آشنایی با مبانی و اصول الگوها و استانداردهای مصرف» با رویکرد‌های نظام‌مند و کاربردی در بستر عدالت و توسعه پایدار تهیه شده است که ابعادی همانند «تولید و اقتصاد»، «محیط زیست و بهداشت» و «عدالت و رفاه اجتماعی» در آن نیز لحاظ شده است.

در این کتاب سعی شده است به مهمترین نظام نامه‌های استاندارد‌های بین‌المللی پرداخته شود و چگونگی شکل‌گیری محدوده تولید و مصرف پایدار به صورت کلی توصیف شود.

کتاب «آشنایی با مبانی و اصول الگوها و استانداردهای مصرف» دارای بخش‌های مختلفی است که از جمله آنها می‌توان به «چاپ، نشر و مالکیت فکری»، «تولید و اقتصاد»، «بهداشت و مواد غذایی»، «رفاه و عدالت اجتماعی»، «بهینه کاوی اهداف اثربخش»، «نحوه نهادینه کردن استانداردهای مصرف» و «یارانه‌های هدفمند (مصارف واسطه‌ای و مصارف نهایی)» اشاره کرد.
 




در بخش «چاپ، نشر و مالکیت فکری» این اثر، نموداری رسم شده که در آن 20 آیکون  طراحی شده است که «واگذاری کامل امور انتشارات به بخش غیردولتی و اعمال امور نظارت حاکمیتی»، «توسعه مفاهیم مالکیت فکری در صنعت نشر و چاپ و بازنگری اساسی قوانین مربوطه»، «استفاده از اتوماسیون اداری در محیط‌های کسب و کار و استفاده از چاپگرهای چاپ دورو» و «پرهیز از تشیرفات زاید در حاشیه‌پردازی، رنگ‌آمیزی و زینت بخشی در مکاتبات رسمی» از جمله این آیکون‌های به شمار می‌روند.

«ادغام نشریات داخل سازمان‌‌ها و چاپ چند منظوره آنها در قالب یک ماهنامه»، «تولید و انتشار مطالب در قالب لوح فشرده برای اطلاعات با حجم زیاد»، «استفاده گسترده نشریات الکترونیکی با رعایت کامل حقوق مادی و معنوی صاحب اثر» و «ممنوع نمودن چاپ کاغذی نشریات تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی درون سازمانی و توسعه اینترانت سازمانی» از دیگر مطالب نمودار «چاپ، نشر و مالکیت فکری» این اثر محسوب می‌شوند.

سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی کتاب «آشنایی با مبانی و اصول الگوها و استانداردهای مصرف» نوشته «عیسی سینائی پارسا» را برای بیست و چهارمین بار در 320 صفحه و با قیمت 35000 تومان منتشر و روانه بازار کتاب کرده است.

انتهای پیام/و                   
برچسب ها:
آخرین اخبار
پربازدید ها