امروز : پنجشنبه ۳ فروردین ۱۳۹۶ - 2017 March 23
۰۶:۰۳
ادموند
کمک مالی
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 22507
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۲ - ساعت ۱۱:۲۱
تعداد بازدید: 101
به گزارش خبرگزاری پیروان موعود به نقل از خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‏ای استان تهران، آزاده داننده اظهار داشت: ...

به گزارش خبرگزاری پیروان موعود به نقل از خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‏ای استان تهران، آزاده داننده اظهار داشت: شرکت‏های فعال حوزه اینترنت مرتکب تخلف کم‏فروشی نیستند و این موضوع تحت نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران با اشاره به اقدامات رگولاتوری در این رابطه گفت: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شرکت‏های ISP را ملزم به تهیه پورتالی برای پاسخگویی به شکایات مشترکین کرده که به فرد شاکی شماره پیگیری 17 رقمی ارائه می‏کند و در صورتی که در موعد مقرر، شرکت ISP متشاکی نسبت به پاسخگویی و رفع تخلف اقدام نکند، شاکی می‌تواند به سامانه جامع پاسخگویی به شکایات در آدرس Complaint.cra.ir مراجعه و با وارد کردن کد 17 رقمی شکایت خود را پیگیری کند.

وی افزود: بخشی از این سامانه، مربوط به تفاهم‏نامه 8 جانبه پایش و کنترل سرویس‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات است، که سازمان نظام صنفی رایانه‏ای در جایگاه دبیر این تفاهم‌نامه فعالیت می‏کند و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان رئیس کمیته، سازمان حمایت مصرف‏کنندگان و تولیدکنندگان به عنوان نایب رئیس و سازمان‌های تعزیرات حکومتی، فناوری اطلاعات ایران، پلیس فتا، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجا و شرکت ارتباطات زیرساخت از اعضای آن هستند.

به گفته داننده، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در بازدید و بازرسی‏های دوره‏ای از شرکت‌های ISP، شاخص‏های مرتبط با کیفیت سرویس را کاملاً مورد بررسی و نظارت قرار داده و نسبت به ارزیابی عملکرد آنها اقدام می‌کند و در صورت مشاهده تخلف وفق مفاد پروانه و مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، برخورد می‌کند.
انتهای پیام/ح
برچسب ها:
آخرین اخبار