امروز : شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - 2016 December 10
۱۲:۰۰
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 2263
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ساعت ۲۰:۳۲
تعداد بازدید: 170
به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری پیروان موعود به نقل از خبرگذاری فارس، در راستای تبلیغات بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از سوی ...

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری پیروان موعود به نقل از خبرگذاری فارس، در راستای تبلیغات بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از سوی مجریان و متولیان امر، تاکید شده است که کسب مجوز برای توزیع اقلام تبلیغی ناشران از کمیته تبلیغات الزامی است.

این مهم در جلسات کمیته‌ها عنوان و اعلام شده است که هرگونه اقلام تبلیغی از قبیل تراکت و... که ناشران علاقه‌مند به استفاده از آن هستند باید مجوز نمایشگاه کتاب را داشته باشد در غیر این صورت از توزیع کالا و اقلام تبلیغاتی در طول برپایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ممانعت به عمل می‌آید.

در فرم‌های ثبت‌نامی که در اختیار ناشران نمایشگاه کتاب قرار گرفته است موضوع تبلیغات ذکر شده که هر ناشر برای تبلیغ اقلام خود باید «مجوز کمیته تبلیغات» را اخذ کند، از این رو هرگونه تبلیغات حتی داخل سالن‌ها باید با اخذ مجوز لازم صورت گیرد.

ناشران باید به کمیته تبلیغات مراجعه و برای کالای تبلیغی خود مجوز لازم را کسب کنند. این مهم از موضوعاتی است که برای بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مورد تاکید بوده و ناشران موظف به رعایت آن هستند.

انتهای پیام/و
 
برچسب ها:
آخرین اخبار