امروز : جمعه ۵ خرداد ۱۳۹۶ - 2017 May 26
۰۷:۴۴
ادموند
کمک مالی
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 22917
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۲ - ساعت ۱۰:۲۸
تعداد بازدید: 41
به گزارش خبرگزاری پیروان موعود به نقل از خبرگزاری فارس به نقل از شبکه خبری «یورونیوز»، روزنامه «ال‌موندو»، با چاپ برگه‌های دست‌نویسی از حسابهای حزب ...

به گزارش خبرگزاری پیروان موعود به نقل از خبرگزاری فارس به نقل از شبکه خبری «یورونیوز»، روزنامه «ال‌موندو»، با چاپ برگه‌های دست‌نویسی از حسابهای حزب محافظه کار اسپانیا، سران ارشد دولت از جمله «ماریانو راخوی» نخست‌وزیر اسپانیا را متهم به دریافت مبالغ ده‌ها هزار یورویی از شرکتهای خصوصی می‌کند.

بنابر این گزارش،برگه‌ها، سند پرداخت‌های فوق‌العاده به مقامات ‌‌حزب مردم، از جمله 12 هزار و 600 یورو به ماریانو راخوی است، زمانی که وی در دولت «خوزه ماریا ازنار» وزیر مدیریت خدمات عمومی و آموزش بود.

«النا والنسیانو» معاون دبیرکل حزب کارگران سوسیالیست اسپانیا گفت:«اگر راخوی در دوران وزارت پول غیرقانونی دریافت کرده و در پست نخست وزیری دروغ گفته است، پس نمی تواند ریاست دولت اسپانیا را بر عهده داشته باشد. از نخست وزیر و دولت می خواهیم تا حقیقت را بگویند و اگر نمی‌توانند، معتقدیم که راخوی باید استعفا دهند.»

راخوی در فوریه با رد اتهامات وارده به خود آن را دروغ خواند و گفت:«چنین چیزی به هیچ‌وجه صحت ندارد. تکرار می کنم من هرگز نه رشوه دریافت کرده‌ و نه آن را پخش کرده‌ام.»

این در حالی است که «لوییس بارسناس» حسابدار حزب مردم به خاطر پرونده دیگر فساد مالی در زندان به سر می برد و ممکن است در جلسه بعدی دادگاه در مقام دفاع از خود اسرار حزبش را فاش کند تا از بار اتهامات وارده به خود و حکم صادره بکاهد.

اسپانیا با درصد بالای بیکاری و بحران شدید اقتصادی مواجه است و انتشار چنین اخباری می‌تواند به بحران در کشور دامن بزند.
انتهای‌پیام/ص
برچسب ها:
آخرین اخبار