امروز : چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - 2017 October 18
۱۹:۲۴
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 2440
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ساعت ۱۷:۵۶
تعداد بازدید: 138
به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری پیروان موعود به نقل از خبرگزاری فارس مرکز ماهر (مرکز امداد و هماهنگی رایانه‌ای) به عنوان مرکز CSIRT در وزارت ...

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری پیروان موعود به نقل از خبرگزاری فارس مرکز ماهر (مرکز امداد و هماهنگی رایانه‌ای) به عنوان مرکز CSIRT در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با هدف پاسخگویی به رخدادهای فضای تبادل اطلاعات داده و پاسخگویی به رخدادهای امنیت کامپیوتر ایجاد شده است.
این مرکز توجه ویژه خود را معطوف به اقدام متقابل با رخدادهای فضای تبادل اطلاعات کرده و قرار است در رخدادهایی رایانه‌ای که بخش‌های مختلف کشور را تهدید می‌کند، به یاری آنها بشتابد.
اکنون کمیسیون تنظیم مقرات ارتباطات در جلسه شماره 157 مورخ 23 بهمن 1391 درخواست سازمان فناوری اطلاعات در خصوص تصویب تعرفه ارایه خدمات «مرکز امداد و هماهنگی رایانه‌ای (ماهر)» را در راستای بند 2-4 سند راهبردی امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات و ارتباطات (افتا) بررسی و تعرفه خدمات مرکز مذکور را برای مدت یکسال تصویب کرد.
این کمیسیون همچنین مقرر کرد: پس از این مدت و ارایه گزارش روند اجرا توسط سازمان فناوری اطلاعات، موضوع دوباره در کمیسیون بررسی شود.
تعرفه مصوب از تاریخ ابلاغ لازم الاجراست.
خدمات در قالب سه بسته طلایی، نقره‌ای و برنزی ارایه می‌شود و برای استفاده از هر بسته تعرفه سالیانه (آبونمان) در نظر گرفته شده است.
تعرفه هر یک از بسته‌‌های خدمات و آبونمان آنها در فایل پیوست آمده است.

  تعرفه ارائه خدمات مرکز ماهر تعرفه ارائه خدمات مرکز ماهر   

انتهای پیام/ب
برچسب ها:
آخرین اخبار