امروز : پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 August 17
۲۲:۲۹
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 26034
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۲ - ساعت ۰۹:۴۷
تعداد بازدید: 82
به گزارش فارس به نقل از دیزاین ترند، یاهو، مایکروسافت و گوگل اعلام کرده‌اند که ازاین پس اجازه نمایش هیچ تبلیغات آنلاینی را بر روی سایت‌هایی که دسترسی ...

به گزارش فارس به نقل از دیزاین ترند، یاهو، مایکروسافت و گوگل اعلام کرده‌اند که ازاین پس اجازه نمایش هیچ تبلیغات آنلاینی را بر روی سایت‌هایی که دسترسی غیر مجاز به فایل‌های فیلم و موسیقی را ممکن می‌کنند، نخواهند داد.

شرکت‌های یاد شده سیستمی را برای شناسایی محتوای سایت‌های یاد شده طراحی کرده‌اند تا آگهی‌های تبلیغاتی را بر روی آنها بلوکه کرده و این سایت‌ها را از منابع درآمدیشان محروم کنند. علاوه بر این شرکت‌ها و موسساتی که از نقض کپی رایت محصولات خود در این سایت‌ها مطلع شوند می‌توانند گوگل، یاهو و مایکروسافت را از این مساله مطلع کنند تا برای بلوکه کردن تبلیغات برروی این سایت‌ها اقدام شود.

قرار است اداره اجرای قانون مالکیت معنوی آمریکا بر اجرای این طرح نظارت کند. علاوه بر گوگل، فیس بوک و یاهو شرکت های دیگری مانند 24/7 Media، Adtegrity، Condé Nast و  SpotXchange هم برای اجرای آن همکاری می‌کنند. این اولین بار است که همکاری در این سطح برای مقابله با نقض کپی‌رایت در فضای مجازی شکل می‌گیرد.
انتهای پیام/ آ
برچسب ها:
آخرین اخبار