امروز : سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - 2016 December 6
۱۵:۱۷
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 28266
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۲ - ساعت ۱۶:۳۲
تعداد بازدید: 42
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا»، محمد ابراهیم محمدی مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: کانون‌های فرهنگی و ...

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا»، محمد ابراهیم محمدی مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت:

کانون‌های فرهنگی و تربیتی در هر منطقه به عنوان مراکز ثابت فعالیت‌ها تعیین شده است و کانون‌های مدرسه و محله بنا بر نیازهای منطقه و توان جذب دانش‌آموزان و نیز امکانات موجود و قابل جذب زیر نظر کانون‌های فرهنگی تربیتی فعالیت خواهند کرد.

وی ادامه داد: در هر منطقه حداقل سه کانون مدرسه به تفکیک دوره‌های تحصیلی و جنسیت به عنوان کانون محله و مدرسه به عنوان زیرمجموعه کانون‌های مرکزی به فعالیت خواهند پرداخت. 

محمدی، تعامل و همکاری دوجانبه بین کانون و مدرسه را به منظور ارائه خدمات متقابل بین کانون و مدرسه اقماری و ارائه خدمات به این مدارس در حوزه‌های فرهنگی، ادبی، ورزشی، اجتماعی، علمی، مهارتی و اردویی و در قالب برنامه‌های عمومی از مهمترین برنامه‌ها و اهداف این کانون‌ها عنوان کرد.

وی، مهارت‌آموزی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و انجمن‌ها توسط مدیران کانون‌های فرهنگی تربیتی با استفاده از فضاهای موجود مدارس هر ناحیه و منطقه را از دیگر اهداف راه‌اندازی کانون‌های اقماری و کانون مدرسه برشمرد.

مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش ضمن قدردانی از مدیران مدارس خواستار هماهنگی و همکاری در اجرای صحیح و اصولی برنامه‌های کانون‌ها شده و از مدیران کانون‌ها درخواست کرد ضمن اجرای برنامه هفتگی و تشکیل انجمن‌ها و کارگاه‌ها و برنامه‌های عمومی برای تحت پوشش قرار دادن، شناسایی و معرفی استعدادهای دانش‌آموزی تمام تلاش خود را به کار گیرند.

به گزارش فارس، هم اکنون 1200 کانون فرهنگی تربیتی در کشور فعالیت دارند.
انتهای پیام/
برچسب ها:
آخرین اخبار