امروز : دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ - 2017 October 23
۱۱:۲۵
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 32948
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ - ساعت ۱۶:۳۲
تعداد بازدید: 67
به گزارش خبرگزاری پیروان موعود به نقل از خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی و همکاری‌های بین الملل، ‌محمد ابراهیم طریقت با بیان اینکه مرحله ...

به گزارش خبرگزاری پیروان موعود به نقل از خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی و همکاری‌های بین الملل، ‌محمد ابراهیم طریقت با بیان اینکه مرحله اول ثبت نام و اخذ درخواست کارت هوشمند ملی از بیست و هشتم اردیبهشت سال جاری در استان قم آغاز شده است اعلام کرد: در این مرحله امکان تقدیم کارت هوشمند ملی فقط برای کلیه ساکنین بالای پانزده سال استان قم فراهم است و ارائه کارت به ساکنین سایر استان‌ها علی‌رغم امکان پیش ثبت نام میسر نخواهد بود.

وی اظهار امیدواری کرد: تا پایان شهریور سال جاری استان‌های البرز، قزوین و سمنان نیز به استان قم افزوده خواهند شد.

طریقت همچنین اعلام کرد: از نیمه دوم سال جاری مرحله سراسری اجرای طرح آغاز و در ابتدا ایرانیانی که به سن پانزده سال تمام می‌رسند و برای اولین بار متقاضی دریافت کارت هستند و همچنین افرادی که کارت شناسایی ملی خود را مفقود کرده‌اند و یا بدلیل تغییر اطلاعات هویتی نیازمند تعویض کارت ملی خود هستند، می‌توانند برای درخواست کارت هوشمند ملی اقدام کنند.

وی تصریح کرد: با استقرار سامانه در اقصی نقاط کشور، از دی سالجاری عملیات پیش ثبت نام، ثبت نام و ارائه کارت هوشمند ملی برای ایثارگران و خانواده شهدا نیز امکان پذیر می‌شود. 

قائم مقام مجری طرح کارت هوشمند ملی یکی از اصلی ترین چالش‌ها برای عملیاتی کردن طرح در سراسر کشور را، زیر ساخت‌های مخابراتی عنوان و اظهار امیدواری کرد: با جلسات و مکاتبات صورت گرفته شاهد کمک‌ها و اقدامات جدی تر جهت فراهم شدن زیر ساخت‌های لازم و انجام این مهم طبق برنامه زمانبندی باشیم.

انتهای پیام/
برچسب ها:
آخرین اخبار
پربازدید ها