امروز : شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 August 19
۲۰:۲۱
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 3818
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ساعت ۲۰:۵۳
تعداد بازدید: 135
به گزارش خبرگزاری پیروان موعود به نقل از خبرگزاری فارس به نقل از روابط‌ عمومی شرکت پست، محمد حسن کرباسیان به سابقه نام‌گذاری سال‌ها طی دو یا سه سال ...

به گزارش خبرگزاری پیروان موعود به نقل از خبرگزاری فارس به نقل از روابط‌ عمومی شرکت پست، محمد حسن کرباسیان به سابقه نام‌گذاری سال‌ها طی دو یا سه سال اخیر اشاره کرد و گفت: با بررسی‌های انجام شده در سال 90، نظارت و کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار بود به همین دلیل شعاری که برای آن سال در نظر گرفته شد، با محوریت " نظارت و کیفیت " بود و در این رابطه اقدامات خوبی انجام شد.

مدیرعامل شرکت پست افزود: سال 91 هم به دلیل نقش و اهمیت کیفیت در شبکه و وابستگی امور پست به این مقوله، سعی شد شعاری انتخاب شود که اهمیت موضوع بر همکاران آشکار شود و به همین دلیل شعار سال 91 " کیفیت پایدار و برنامه محوری در توسعه ترافیک خدمات پستی" انتخاب شد.

وی سپس به فاکتورهایی که در تعیین و انتخاب شعار سال 92 دخیل بودند اشاره کرد و اظهار داشت: مهم‌ترین عوامل، کیفیت، بهره‌وری و ذینفعان کلید حل مشکلات شبکه شناخته شده‌اند که بر همین اساس شعار سال جاری با مشورت اعضای هیئت‌مدیره نیز مرتبط با این موضوعات تعیین شد.

کرباسیان در ادامه با تقدیر از عملکرد روابط‌عمومی در پوشش اخبار شبکه، نقش اطلاع‌رسانی در تحقق شعار‌های انتخاب شده را بسیار مهم دانست و با اعلام شعار " کیفیت فراگیر، ارتقای بهره‌وری و رضایت‌مندی ذینفعان " برای سال 92 ادامه داد: این شعار از سه رکن اساسی تشکیل شده که رابطه مستقیم با دیگری دارند به طوری که هرکدام از موضوعات تعیین شده لازم و ملزوم یکدیگرند.

وی در توضیح بندهای مختلف این شعار گفت: انتخاب کیفیت فراگیر نیاز به توضیح ندارد چرا که فکر می‌کنم تاکنون اهمیت این بحث برای یک‌یک همکاران روشن شده است. فراگیری این بحث نیز از آن جهت است که می‌تواند در تمامی امور شبکه تاثیر بگذارد و همه همکاران و مرتبطین با پست باید این موضوع را سرلوحه امور خود قرار دهند.

انتهای پیام/ح
برچسب ها:
آخرین اخبار