امروز : سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - 2017 October 16
۰۱:۳۰
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 38773
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۲ - ساعت ۱۲:۰۳
تعداد بازدید: 47
به گزارش خبرگزاری پیروان موعود به نقل از خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، مرتضی ادب با اشاره به آغاز به ...

به گزارش خبرگزاری پیروان موعود به نقل از خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، مرتضی ادب با اشاره به آغاز به کار پذیرش اینترنتی انواع درخواست تأسیس شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری از ابتدای شهریور ماه سال جاری گفت: از این پس متقاضیان می‌توانند از طریق اینترنت و با مراجعه به آدرس اینترنتی http://irsherkat.ssaa.ir انواع درخواست تأسیس شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری را اعلام کنند.

وی تصریح کرد: این زیر سیستم مانند زیر سیستم پذیرش اینترنتی درخواست صورت‌ جلسات تغییرات، ضمن تسریع در امور اثر قابل مـلاحظه در کاهش سفرهای درون شهری ایجاد خواهد کرد.

مدیرکل ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، استاندارد سازی انواع درخواست‌ها برای تأسیس شرکت ها و مؤسسات غیرتجاری بر اساس فرمت‌های سریع و آسان پیش بینی شده در سامانه را از جمله مزایای اجرای این طرح برشمرد.

ادب افزود: اجرای تکالیف بند «56» قانون بودجه سال 1392، ممیزی سریع انواع درخواست‌ها، ساماندهی نظام اخذ مجوزهای قانونی و فهرست بندی آنها و ساماندهی انواع مدارک مورد نیاز از دیگر مزایای اجرای این طرح است.

ادب، تسـریـع در انواع ثبت تأسیس، زمینـه سـازی ارتقاء رتبه شــروع کسب و کــار و ایجاد ساختار راهنمای کامل خدمات گیرندگان را در پورتال تخصصی اداره کل ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری به آدرس http://sherkat.ssaa.ir را از نتایج اجرای این طرح برشمرد.

وی گفت: بر همین اساس در سامانه پذیرش اینترنتی انواع صورت جلسات تغییرات که در مردادماه سال جاری  شروع به کار کرده است، 7 هزار درخواست تغییرات که توسط متقاضی ارسال شده، پذیرش نهایی شده است.

مدیرکل ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور افزود: با در نظر گرفتن حداقل دو مراجعه حضوری برای ارائه هر درخواست تغییرات، با اجرای این طرح از ابتدای مردادماه سال جاری از 14 هزار سفر درون شهری جلوگیری شده و این تنها یک شاخص هزینه‌ای است و آثار گوناگون دیگری از جمله کمک به سلامت اداری، سرعت در انجام امور و رضایتمندی بیشتر مراجعین را نیز به همراه داشته است.
انتهای پیام/
برچسب ها:
آخرین اخبار
پربازدید ها