امروز : یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - 2017 December 17
۱۰:۱۹
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 39337
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۲ - ساعت ۱۲:۰۴
تعداد بازدید: 140
علی حدیدی مدیر شرکت آزاده که دفتر مشق‌های «شکرستان» را تولید کرده در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری پیروان موعود به نقل از خبرگزاری فارس ...

علی حدیدی مدیر شرکت آزاده که دفتر مشق‌های «شکرستان» را تولید کرده در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری پیروان موعود به نقل از خبرگزاری فارس درباره تولید دیگر محصولات شکرستان و استقبال از این نوع لوازم‌التحریر اظهار داشت: بحث «شکرستان» فرهنگی شده و زیر مجموعه‌های دیگری نیز خواهد داشت و ما تنها بسنده به دفتر مشق نکرده‌ایم.

به گفته وی، در حال حرکت به سمت جلو هستیم، سایر لوازم‌التحریر «شکرستان» هم در دستور کار ما قرار گرفته، از این رو «کاغذ کادو»، «برچسب شکرستان»، «برنامه هفتگی شکرستان»، «دفاتر سیمی»، «نقاشی‌» و... گوناگون در مرحله تولید قرار دارد.

مدیر شرکت آزاده درباره زمان ورود دیگر لوازم «شکرستان» به بازار، بیان کرد: تا هفته آینده تولید به پایان رسیده و لوازم‌التحریر «شکرستان» در حجمی وسیع وارد بازار می‌شود، تا جایی که قابل رؤیت باشد و شاهد رواج نوعی از فرهنگ در میان دانش آموزان باشیم.

وی با تاکید بر شعار «فرهنگ ایرانی، تولید ملی» خاطر نشان کرد: ما با تاکید بر این شعار و حمایت از تولید ملی وارد کار شدیم، امیدوارم روزی بیاید که تمام لوازم‌التحریر ایرانی از فرهنگی ایرانی وارد بازار شوند.

حدیدی با اشاره به اینکه با عدم انتشار این نوع نوشت‌افزارها مخالف هستم و باید بر تولید ملی تاکید شود، افزود: باید جذابیت و کیفیت کار به حدی باشد که خریدار را مجاب به خرید محصولات داخلی کنیم، اگر این هماهنگی در ارگان‌های مختلف باشد پیش‌روی بهتری خواهیم داشت تا اینکه از واردات کیف یا نوشت افزار خارجی ممانعت کنیم.

مدیر شرکت آزاده به موضوع تبلیغات اشاره و تصریح کرد: نباید این موضوع تنها جنبه تبلیغاتی داشته باشد، بلکه باید بحث کارسازی هم مورد دقت باشد، تا تولیدکنندگان از فرهنگ ایرانی حمایت کنند و از سوی دیگر رسانه‌ها و مطبوعات پوشش خوبی بدهند. در موضوع شکرستان این مهم دیده شده است.

این تولیدکننده با اشاره به اینکه 5000 نقاشی در نمایشگاه نوشت افزار با رویکرد شکرستان از سوی مخاطبان دانش‌آموز به ما ارائه شد، عنوان کرد: پس هم جذابیت کار و مدیریت اگر در برنامه باشد تولیدات ایرانی می‌درخشد، وقتی واردکننده ببیند محصول وارداتی را نمی‌تواند در ایران بفروشد آن را وارد نخواهد کرد.

وی در پاسخ به اینکه در تولید با مشکل کاغذ مواجه نشده‌اید، افزود: مشکل اصلی ما کاغذ است اما این مهم با بحث فرهنگی خلط نمی‌شود، وقتی کاغذ بندی 30 تومان به 80 هزار تومان مبدل شد کار را دشوار کرد، اما باز هم نمی‌تواند جلوی فرهنگ ما را بگیرد، مشکل کاغذ فرهنگ‌سازی ما را از بین نبرده است.

حدیدی درباره قیمت‌گذاری این نوشت‌افزارها تصریح کرد: در قیمت گذاری‌ها قدرت خرید خریدار مورد توجه قرار گرفت، زمان کوتاهی برای این کار داشتیم، اما برای سال آینده این محصول را در تنوع قیمت مختلف تولید خواهیم کرد، این محصول سال آینده با قیمت پایین‌تر عرضه می‌شود.

انتهای پیام/و
برچسب ها:
آخرین اخبار
پربازدید ها