امروز : جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - 2016 December 8
۰۲:۴۷
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 42468
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۲ - ساعت ۱۳:۰۴
تعداد بازدید: 123
 مرتضی حیدری، مشاور اقتصادی مدیرعامل و مدیر بازرگانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات باشگاه خبری فارس «توانا»، ...

 مرتضی حیدری، مشاور اقتصادی مدیرعامل و مدیر بازرگانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات باشگاه خبری فارس «توانا»، بیان داشت: کانون در نظر دارد تا در صورت نیاز مخاطب و ظرفیت موجود در بازار هر ماه و یا هر دو ماه طرح‌های جدیدی از لوازم‌التحریر را روانه بازار کند.

وی اضافه کرد: معتقدیم که بانک‌ها و شرکت‌های خصوصی علاقه‌مند به تبلیغ می‌توانند در این طرح شرکت کنند یعنی بخش‌های خصوصی با ارائه تبلیغ بر روی جلدهای دفتر علاوه بر کمک به حوزه فرهنگ می‌توانند سرمایه‌های تبلیغاتی خود را در جهت ترویج کارهای فرهنگی قرار دهند.

حیدری ادامه داد: پشت و داخل جلدهای دفاتر ایرانی _ اسلامی خالی از نوشته است که بانک‌ها و مؤسسات می‌توانند تبلیغات مورد نیاز را در این بخش‌ها به خود اختصاص دهند.

وی افزود: ما معتقدیم که فرهنگ ایرانی _ اسلامی را می‌توان از طریق محصولات فرهنگی به ویژه نوشت‌افزارها و لوازم‌التحریر ایرانی به مخاطبان خود القاء کنیم به همین منظور به دنبال کسب تجربه‌ها بیشتر در این حوزه و انتقال آن به تولیدکنندگان داخلی هستیم.
انتهای پیام/و
برچسب ها:
آخرین اخبار