امروز : شنبه ۳ تیر ۱۳۹۶ - 2017 June 24
۱۸:۵۶
ادموند
کمک مالی
کانال پیروان موعود
موسسه قاف
جنبش
کد خبر: 4497
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ساعت ۱۱:۰۱
تعداد بازدید: 139
به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا» به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، محمد خداکرمی اظهار داشت: متصدیان حمل و نقل (شرکت هواپیمایی) باید به ...

به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا» به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، محمد خداکرمی اظهار داشت: متصدیان حمل و نقل (شرکت هواپیمایی) باید به موجب قوانین و مقررات نسبت به صدور بلیت مسافرت اقدام کنند و همه مسافران نیز به هنگام سوار شدن به هواپیما استاک شرکت هواپیمایی مربوطه را در دست داشته باشند.

وی افزود: بلیت مسافر باید حاوی مشخصات لازم از قبیل نام و نشانی متصدی حمل و نقل و مسافر، تاریخ و محل صدور باشد.

معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری، درج بهای بلیت مسیر در همه بلیت‌های صادره را الزامی دانست و گفت: تمامی بلیت‌های مسافرت‌های هوایی از مقررات ابطال بلیت‌ها تبعیت می‌کنند و از درج عنوان «چارتر و غیر قابل استرداد» جداً خودداری شود.

خداکرمی تصریح کرد: سازمان هواپیمایی کشوری، در راستای شفاف‌سازی، افزایش نظارت، سهولت دسترسی به بلیت و حفظ حقوق مسافر، بخشنامه رعایت حقوق مسافران را صادر و به شرکت‌های هواپیمایی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی ابلاغ کرد.

وی اضافه کرد: براساس این بخشنامه تمامی شرکت‌های هواپیمایی فاقد سیستم رزواسیون 3 ماه فرصت دارند تا نسبت به ایجاد این سیستم و دستیابی به قابلیت فروش بلیت از طریق آن اقدام کنند.

معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری‌ تاکید کرد: در غیر اینصورت این سازمان در صدور مجوزهای پروازی شرکت‌های هواپیمایی فاقد سیستم رزرواسیون تجدید نظر خواهد کرد.
انتهای پیام/
برچسب ها:
آخرین اخبار
پربازدید ها